کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


۲۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است



اختصاصی ایمنا/ تکواندوکار ملی‌پوش اصفهانی تغییر تابعیت داد!

خبرگزاری ایمنا امروز دوشنبه 31 فروردین ماه با این تیتر به طلوع خورشید سلام گفت:
مصدومیت و انصراف از تیم ملی بهانه بود

(کلیک کنید)

۰ نظر ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۱۲
تکواندو


رجب، عید اولیاء الهى، بهار راز و نیاز و عبادت، موسم خضوع و خشوع به درگاه الهى، موعد حضور و خواستن، و زمان قرار صالحان با معشوقشان حق تعالى است. پیامبر گرامى و جانشینان به حق حضرتش سه ماه رجب، شعبان و رمضان را فراوان پاس مى داشتند و این سه ماه را به روزه مى گذراندند...
ماه رجب و میلاد امام باقر(ع) مبارک
۱ نظر ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۵۸
تکواندو

دوستان ! اگر خاطر شریفتون باشه چندی پیش در قسمت اول و دوم حرکات کششی گفتیم که: گرم کردن بدن پیش از انجام حرکات ورزشی بسیار مهمه ، چرا که کمتر کسیه ندونه که گرم کردن بدن قابلیت انعطاف پذیری و انسجام ماهیچه ها رو افزایش می ده. به عبارت دیگه ریسک آسیب دیدگی در حین انجام حرکات کششی  که خود به عنوان حرکات جلوگیری کننده از صدمه دیدگی شناخته می شوند، را کاهش می ده. و البته یادآور شدیم که حرکات کششی همان گرم کردن بدن نیستند! گرم کردن با حرکاتی از قبیل چرخش مفاصل، ایروبیک و نفس گیری همراهه . و البته نرمش های گرم کردن بدن را باید در حدود 10 تا 15 دقیقه انجام داد. اما در ادامه توصیه های زیر به همگان در هنگام انجام حرکات  کششی کمک می کند .

۰ نظر ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۳۴
تکواندو

در دومین روز از اولین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان آسیا که با حضور 127 تکواندوکار از 17 کشور در سالن "دانشگاه تایپه" چین تایپه آغاز شده است ، امروز 27 فروردین 94 ستاره چابکی تکواندو کاراصفهانی وزن پنجم کشورمان توانست مدال طلای این رقابت ها را بدست آورد.
کافه تکواندو این افتخارآفرینی را به ایشان تبریک میگوید... (کلیک کنید)

۱ نظر ۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۵
تکواندو

تی آر ایکسTRX


برای داشتن اندامی متناسب، همیشه، ورزش در کنار رژیم غذایی مناسب، به عنوان دو جزء لاینفک، توسط تمامی متخصصان تغذیه توصیه شده است. 

افرادی که دنبال ورزش های هوازی هستند و می خواهند از طریقی به غیر از بدن سازی با دستگاه ورزش کنند‏‏، با این مشکل روبه رو هستند که شاید تنها شش ماه از سال را می توانند به پارک رفته و ورزش کنند و نمی توانند ورزش خود را در خانه انجام دهند.

۰ نظر ۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۲
تکواندو

  اولین دوره مسابقات پومسه نونهالان آسیا با حضور 77 تکواندوکار از 9 کشوراز صبح امروز(سه شنبه 25 فروردین ماه) در سالن "دانشگاه تایپه" چین تایپه آغاز شده بود، با نایب قهرمانی خانم زینب طغیانی تکواندوکار شایسته اصفهانی در بخش پومسه ابداعی و پومسه تیمی به پایان رسید

همچنین سهیلا حسام و حمیدرضا حاتمی نیز در بخش تیمی میکس صاحب مدال برنز شدند.



کافه تکواندو این افتخارآفرینی را به ایشان تبریک میگوید... (کلیک کنید)
۰ نظر ۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۵۱
تکواندو

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان باتوجه به بخشنامه جدید فدراسیون تکواندو در خصوص مبالغ  احکام کمربندهای: زرد، سبز و آبی در سال 94 ، اقدام به تنظیم اطلاعیه ای نموده و مبالغ مندرج در بخشنامه فدراسیون را بصورت شفاف، جهت اطلاع مربیان و هنرآموزان اعلان داشته است. (کلیک کنید)

۱ نظر ۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۲
تکواندو

فدراسیون تکواندو طی دو اطلاعیه وضعیت لباس داوران و آن دسته از ایشان که موفق به تهیه این لباس مقدس نشده اند، و همچنین شرح وظایف کمیته آزمون و ممتحنین را بدین شرح اعلان داشته است:

01) لباس داوری آقایان و بانوان (کلیک کنید)

02)  شرح وظایف کمیته های آزمون و ممتحنین (کلیک کنید)

۰ نظر ۲۴ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۵۲
تکواندو

  فدراسیون تکواندو طی اطلاعیه ای جدول مبالغ احکام زرد، سبز و آبی را بدین شرح اعلان داشته است:

۰ نظر ۲۴ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۳۸
تکواندو

در نخستین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، ناهید کیانی  قهرمان ارزنده اصفهانی  امروز 22 فروردین ماه با پیروزی برابر حریف قدرتمند تایلندی با شایستگی بر سکوی قهرمانی تکیه زد و مدال طلای این دوره از مسابقات را بر گردن آویخت.

کافه تکواندو این موفقیت را به ایشان و تکواندوکاران اصفهان تبریک میگوید.(کلیک کنید)

۰ نظر ۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۲۴
تکواندو