کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


۲۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است


تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان برای دومین بار با شایستگی قهرمان جهان شد و این بار در کشور روسیه کاپ قهرمانی بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان را بالای سر برد.(کلیک کنید)

۰ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۴۵
تکواندو

رقابتهای مرحله مقدماتی وزن 87+ کیلوگرم مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان برگزاری شد و سجاد مردانی با قبول شکست  برابر دارنده مدال برنز المپیک و البته بعلت آسیب دیدگی از دور رقابتها کنار رفت. کافه تکواندو برای این قهرمان ارزنده آرزوی سلامتی و رفع سریع مصدومیت دارد. (کلیک کنید)

۰ نظر ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۴۷
تکواندو

سجاد مردانی نماینده شایسته کشورمان در وزن 87+ کیلوگرم در ادامه بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان (G12) روسیه، فردا شنبه 26 اردیبهشت روی شیاپ چانگ  میرود.(کلیک کنید)


۰ نظر ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۴۴
تکواندو

در ادامه رقابتهای مرحله مقدماتی وزن 68- کیلوگرم مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان امروز  پنجشنبه 24 اردیبهشت  94 علیرضا نصرآزادانی در سومین مبارزه خود نتیجه را به کره جنوبی واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت. (کلیک کنید)

۰ نظر ۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۳۱
تکواندو

علیرضا نصرآزادانی کاپیتان تیم ملی تکوندوی مردان کشورمان در ادامه بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) روسیه، پنجشنبه 24 اردیبهشت روی شیاپ چانگ  میرود.
(کلیک کنید)
۰ نظر ۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۲۰
تکواندو

جلال خدامی قهرمان ارزنده اصفهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص رقابت های انتخابی تیم دانشجویان تکواندو عنوان کرد:

اطلاع رسانی خوبی در این مورد انجام نگرفت به طوریکه ما تکواندوکاران شهرستانی دو روز مانده به آغاز مسابقات از روز برگزاری مطلع شدیم. به نظر می رسد این مورد برای لیگ های امسال از سوی مسئولان هماهنگ شده بود!

۱ نظر ۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۳۰
تکواندو
  قطع موقت سرور بانک اطلاعات-آمار تا اطلاع ثانوی
۲ نظر ۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۰۹
تکواندو
                
علیرضا نصر آزادانی                   سجاد مردانی
۱ نظر ۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۳۲
تکواندو

بیست و دومین دوره مسابقات جهانی از روز سه شنبه (22 اردیبهشت‌ماه) به مدت یک هفته در سالن "تراکتور" شهر چلیابینسک روسیه برگزار می شود که 875 تکواندوکار از 136 کشور به رقابت می پردازند.

در ادامه نگاهی خواهد بود به جایگاه 13 تکواندوکار ایران در مسابقات قهرمانی جهان بر اساس رنکینگ جهـانی نه المپیکی  و مدافعان مدال، در دوره قبل این رقابتها ...(کلیک کنید)
با آرزوی موفقیت تکواندوکاران غیور اصفهانی علیرضا نصر آزادانی و سجاد مردانی

۰ نظر ۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۲۳
تکواندو
سلام و درود به همراهان خوب و صمیمی کافه تکواندو
کافه تکواندو، به افتخار شما چند کلیپ زیبا خدمتتون تقدیم میکنه تا مربیان عزیز و محترم و تکواندوکاران دوست داشتنی، ازش استفاده کنندو از پرداخت هزینه های گزاف بپرهیزید...

 

cafetaekwondo 00 kang

 

۰ نظر ۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۳۳
تکواندو