کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

در پایان نخستین روز از مرحله دوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015، که (جمعه 27 شهریور) با مبارزات تکواندوکاران 80+ کیلوگرم مردان دنبال شد، سجاد مردانی تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم کشور و استانمان موفق شد مدال نقره را بدست آورد.مردانی با این مدال ارزشمند 24 امتیاز به سبد اندوخته هایش در رنکینگ المپیکی وزن چهارم اضافه کرد.
کافه تکواندو این موفقیت را به ایشان تبریک گفته و برای دیگر نماینده استان، علیرضا نصرآزادانی و دیگر ملی پوشان آرزوی موفقیت میکند...

۰ نظر ۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۶
تکواندو

دیدارهای هفته پنجم و ششم از دور رفت هفتمین دوره مسابقات لیگ تکواندو نوجوانان دختر کشور (جام آینده سازان المپیک)، چهارشنبه 25 شهریور به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

۰ نظر ۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۲
تکواندو

هفته اول و دوم از سومین دوره مسابقات لیگ برتر پومسه مردان (جام ستارگان) در سه بخش انفرادی، تیمی و ابداعی با حضور 160 پومسه رو، پنج شنبه 26 شهریور به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد. و در بخش انفرادی، بخش تیمی و در بخش ابداعی پومسه روها به رقابت پرداختند.
نتایج این رقابت ها در پایان هفته دوم بدین شرح می باشد:

۰ نظر ۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۱
تکواندو

هفته سوم و چهارم لیگ برتر پومسه و لیگ دسته یک پومسه  گروه زنان (جام ستارگان) شنبه 21 شهریور برگزار و برترین های هر بخش مشخص شدند.

۰ نظر ۲۳ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۲
تکواندو
 فدراسیون تکواندو طی اطلاعیه هایی جداگانه زمان و محل تشکیل دوره های مربیگری درجه 3 آقایان و بانوان,  و دوره مربیگری درجه 2 به 1 آقایان و بانوان را اعلان نموده است. مربیان محترم اصفهان  و شاگردان رده بالای ایشان درصورت تمایل و گذراندن  دوره تئوری,  و به خاطر ظرفیت محدود و امکان سریع پرشدن ظرفیت در اولین دقایق باز شدن سایت اطلاعات آمار  یعنی 12 شب اقدام به ثبت نام نمایند. (کلیک کنید)
۰ نظر ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۰
تکواندو

هفته سوم و چهارم از دور رفت هفتمین دوره مسابقات لیگ تکواندو نوجوانان دختر کشور (جام آینده سازان المپیک)، با حضور 91 تکواندوکار در قالب 8 تیم به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد. و در پایان هفته چهارم این رقابتها، هیات تکواندو اصفهان با 12 امتیاز و تفاضل 32، در صدرجدول باقی ماند، اداره ورزش و جوانان هشتگرد با همین امتیاز و تفاضل 28 دوم است و هیات تکواندو شهرستان شهرکرد با 6 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد
نتایج هفته سوم ///
هیات تکواندو اصفهان 9 – هیات بانوان استان سیستان و بلوچستان یک
نتایج هفته چهارم ///
هیات تکواندو اصفهان 8 – آکادمی تکواندو کوهی 2

۰ نظر ۱۵ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۳۵
تکواندو

مسابقات قهرمانی تکواندو دانشجویان پسر دانشگاههای پیام نور سراسر کشور در قم برگزار شد.

در این دور از رقابتها، در وزن دوم: حسین کیانی مقام دوم
در وزن ششم: محمدرضا فرهمندیان مقام سوم
و در وزن هشتم: محمدرضا فتحی مقام اول را کسب کردند
در پایان این مسابقات تیم اصفهان با 29 امتیاز به مقام دوم رسید و تیمهای البرز و همدان اول و سوم شدند.

۰ نظر ۱۵ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۷
تکواندو

هفته اول و دوم سومین دوره لیگ برتر پومسه زنان (جام ستارگان) در سه بخش انفرادی، تیمی و ابداعی با حضور 114 پومسه رو، به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد. در بخش انفرادی، رده های سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و 31 تا 40 سال به رقابت‌ می پردازند، در بخش تیمی، رده‌ سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال حضور دارند و در بخش ابداعی نیز پومسه روهای رده‌ سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال و 18 تا 30 سال برروی شیاپ چانگ رفتند.

۰ نظر ۱۵ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۰۱
تکواندو

گردهمایی رؤسا و نواب رییس بانوان هیأتهای تکواندو شهرستانهای استان اصفهان عصر 4شنبه 11 شهریور در تالار افتخارات سرای ورزشکاران ورزشگاه تختی برگزار شد. (کلیک کنید)

۱ نظر ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۷
تکواندو

الزام داشتن کارت گلوبال مربیان وتکواندوکاران در تمامی رویدادهای داخلی و برون مرزی و هزینه صدور این کارتها

۰ نظر ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۶
تکواندو