کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


۱۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

نخستین روز از پیکارهای قهرمانی کشور نونهالان دختر، امروز (سه شنبه 26 خرداد) با حضور 277 تکواندوکار از 32 استان پیگیری شد. در پایان اولین روز این مسابقات که تکواندوکاران اوزان فرد مبارزات خود را پیگیری کردند در وزن پنجم (44- کیلوگرم) ستاره چابکی قهرمان ارزنده اصفهانی مدال طلای این وزن رو به خود اختصاص داد. کافه تکواندو این افتخارآفرینی را به ایشان تبریک میگوید

۱ نظر ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۸
تکواندو

با اتمام مسابقات قهرمانی کشور نونهالان، مازندران بر سکوی نخست ایستاد، البرز نایب قهرمان و تهرانی ها سوم شدند.در پایان دومین و آخرین روز این مسابقات که تکواندوکاران اوزان زوج به مصاف هم رفتند، امروز 26 خرداد تیم اصفهان از کسب مدال بازماند و تیم اعزامی با همان دو مدال نقره و برنز روز اول به اصفهان بازگشت.

۰ نظر ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۷
تکواندو

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان پسر به میزبانی استان لرستان، شهرستان بروجرد، از دوشنبه 12 خرداد با حضور 32 تیم از 31 استان آغاز شد. در پایان اولین روز این مسابقات که تکواندوکاران اوزان فرد مبارزات خود را پیگیری کردند و از تیم اصفهان در وزن هفتم (57- کیلوگرم) علیرضا خوانساری مدال برنز و  در وزن سوم (41- کیلوگرم) یاسین رستمی مدال نقره کسب کردند.

۰ نظر ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۴
تکواندو

با اتمام مسابقات قهرمانی کشور خردسالان جمعه 22 خرداد 1394، استان مازندران عنوان قهرمانی را بدست آورد ، قزوین نایب قهرمان شد و البرز برسکوی سوم ایستاد. تیم اصفهان که با ترکیب کامل در این رقابتها حضور پیداکرده متاسفانه درخشش خوبی نداشت و فقط به تک مدال برنزحسین خسرو بیگی بسنده نمود.(کلیک کنید)

۰ نظر ۲۳ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۳
تکواندو

با برگزاری آخرین روز از مسابقات قهرمانی کشور خردسالان دختر، نفرات برتر اوزان زوج مشخص و پرونده بیستمین دوره این مسابقات بسته شد و استان البرز عنوان قهرمانی را بدست آورد و تیم‌های تهران و گیلان بر سکوی دوم و سوم ایستادند. تیم اصفهان که با ترکیب کامل در این رقابتها حضور پیداکرده متاسفانه در این روز هم درخشش خوبی نداشت و فقط به تک مدال نقره وزن دهم (40+ کیلوگرم) زهرا شیروانی بسنده نمود.

۰ نظر ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۰
تکواندو


می‌گویند «دلواپسند»!
حالا پس ازچندماه از استعفای رئیسی از ریاست هیأت،  و انتصاب استادیدالله رضوانی به عنوان سرپرست ،بعضی ها احساس می‌کنند باید  بیایند وسط و هشدار بدهند. از یاران رییس هیأت مستعفی استان، و ارادت مندان سرپرست فعلی هیأت گرفته، تا بعضی ها؛ که البته همه دغدغه تکواندو دارند. و در این میان سوژه خوبی شده برای برخی اصحاب رسانه و خبرگزاری ها! بطوریکه دو خبرگزاری (تسنیم و مهر) از یکی از ایشان (دلواپسان) بعنوان دبیر هیأت تکواندو استان یاد کرده اند!!!!!!! البته شاید منظورشان دبیر هیأت در سایه و یا دبیر هیأت آینده باشد که حق میدهیم که هستند بسیاری که داعیه بسیاری از سمت های هیأت استان را داشته و فقط سودای رسیدن به مناصب هیأت  را در سر دارند و ....

۰ نظر ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۰
تکواندو

بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور خردسالان دختر،از دیروز (سه شنبه 19 خرداد ) با حضور 249 تکواندو کار از 29 استان  در محل خانه تکواندو فدراسیون تکواندو آغاز شد و نفرات برتر اوزان فرد معرفی شدند. تیم اصفهان که با ترکیب کامل در این رقابتها حضور پیداکرده متاسفانه در این روز از کسب مدال باز ماند. امیدواریم در روز دوم این روند تغییر پیدا کند.(کلیک کنید)

۰ نظر ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۹
تکواندو

فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ جدید 4 وزن المپیکی را اعلام کرد و که در این بین فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، مهدی خدابخشی، مسعود حجی زواره و سجاد مردانی، در بین تکواندوکاران ایران بهترین جایگاه را در اختیار دارند...(کلیک کنید)

۰ نظر ۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۶
تکواندو
چه خوش است اگر بمیرم به ره ولای مهدی    سر و جان بها ندارد که کنم فدای مهدی
همه نقد هستی خود بدهم به صاحب جان    که یکی دقیقه بینم رخ دلگشای مهدی


ای منتظر ادیان، ای وعده و افتخار پیامبران و ای صالح و اباصالح دوران و ای صاحب و زبان قرآن آنک جهان مرگ را در پیش چشم دارد و مظلومان و مصلحان جز تو را سراغ ندارند، از خدای خود طلب ظهورکن که جان‌ها ، به لب رسید و چشمه اشک چشم‌ها خشکید، خون در دل موج می‌زند و تیر طعنه طاعنان روح و جانمان را ریش ریش کرد. تو خواهی آمد نه، تو آمدی؛ اما ما را آماده آمدنت ندیدی؛ اما بدان که منتظران حقیقی تو برگ و بار یاری و همراهیت را آماده دارند؛ بیا تا گل بر افشانیم و می در ساغر اندازیم!
مبارک باد میلاد معراج خاکیان و سراج افلاکیان؛ آینه ایمان، حضرت امام صاحب الزمان(عج)


۰ نظر ۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۵
تکواندو

مسابقات قهرمانی کشور نونهالان (دختران و پسران) رده کمربند پوم یک به بالا، طی 4 روز به میزبانی لرستان (پسران) و سمنان (دختران) برگزار می شود.(کلیک کنید)
۰ نظر ۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۵
تکواندو