کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت    صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت


در اهمیت این روز همین نکته کافی است که امام علی علیه السلام فرموده اند: « الا و ان هذا الیوم یوم جعله الله لکم عیدا و جعلکم به اهلا فاذکروا الله یذکرکم و ادعوا یستجب لکم؛
هان امروز روزی است که خداوند آن را برای شما عید قرار داده و شما را نیز شایستة آن ساخت، پس به یاد خدا باشید تا او نیز شما را یاد کند و او را بخوانید تا خواسته تان را به اجابت برساند.»
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان
۰ نظر ۲۶ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۰
تکواندو

پس از روی کار آمدن دکتر فرهاد رستم شیرازی بعنوان رییس هیأت تکواندو استان اصفهان، فعالیت آرام اما با تدبیر ایشان جهت بهره گیری از قابلیت ها و توانمندی های اساتید تکواندو اصفهان آغاز شد و گام نخست آن تشکیل اتاق فکر و مجمع مشاورین هیأت استان بود.

۰ نظر ۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۴
تکواندو

در بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان در بخش تکواندو، دیروز 14 تیرماه 94 پومسه روهای کشورمان با یک مدال برنز پومسه تیمی به کار خود پایان دادند.

۰ نظر ۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۹
تکواندو
 

چهاردهم تیرماه 94 پایانی بر التهابی چند ماهه


مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان اصفهان، امروز (یکشنبه14 تیر 94)ساعت 10 صبح با حضور سید محمد پولادگر رییس فدراسیون،‌ دکتر سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مرتضی ساوه شمشکی نماینده وزارت ورزش و جوانان، آرش فرهادیان رییس کمیته امور استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو، نمایندگان مربیان،‌ داوران، ورزشکاران و سایر اعضای مجمع، در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان (سرای ورزشکاران) برگزار شد.

۳ نظر ۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۲
تکواندو

فدراسیون تکواندو طی اطلاعیه ای مدارک لازم جهت اخذ دان کوکی وان را اعلان داشته است. مربیان محترم میتوانند با ارائه مدارک به فدراسیون جهت اخذ حکم کوکی وان اقدام کنند.

۰ نظر ۰۷ تیر ۹۴ ، ۲۱:۱۳
تکواندو

کمیته برگزاری مسابقات دانشجویان جهان برنامه مبارزات هوگوپوشان در این رقابتها را اعلام کرد و تکواندوکاران طی 7 روز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
بیست و هشتمین دوره مسابقات
تکواندو دانشجویان جهان طی روزهای 16 تا 22 تیرماه در 2 بخش پومسه و کیوروگی به میزبانی "گوانگجو" کره جنوبی برگزار خواهد شد.آقایان: حسین بهشتی و محمدجواد خیری؛ و خانمها: مرجان سلحشوری و فاطمه قاسمی اصفهانی های حاضر در این رقابتها خواهند بود. (کلیک کنید)

۰ نظر ۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۶
تکواندو

پس از رقابت نونهالان پسر در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور اسامی 32 تکواندوکار پسر دعوت شده به اولین مرحله اردوی تیم ملی این رده سنی، برای آماده سازی جهت شرکت در دومین دوره مسابقات نونهالان جهان،اعلام شد که در بین اسامی نام یک تکواندوکاراصفهانی به نام  یاسین رستمی دیده میشود.

کافه تکواندو برای این تکواندوکار ارزنده آرزوی موفقیت دارد

۰ نظر ۰۲ تیر ۹۴ ، ۲۳:۱۲
تکواندو