کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

سجاد مرانی: برای کسب سهمیه المپیک سختی های فراوانی را طی کردم و در مکزیک و در میان برترین های دنیا با کسب مدال طلا ثابت کردم بهترین سنگین وزن جهان هستم.

به لحاظ فنی و آمادگی جسمانی شرایط خوبی داشتم و انگیزه کسب سهمیه و حضور در میدان بزرگ المپیک هم روحیه لازم را به من داده بود. به مکزیک رفته بودم که ثابت کنم در این وزن بهترین هستم و برای رسیدن به این خواسته بدون توجه به نام ، عنوان و مدالهای حریف باید در هر میدانی پیروز می شدم و خدا را شکر که با دعای خیر خانواده ، کمک کادر فنی و تلاش بی وقفه خودم به این هدف رسیدم.(کلیک کنید)

۱ نظر ۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۹
تکواندو

استاد هادی ترکاشوند در گفتگو با خبرگزاری ایمنا:

سجاد 90 درصد موفقیت خود را مدیون خودش است.

او در اولین حضورش در اردوی تیم ملی دچار پارگی رباط صلیبی شد و یک سال تمام مشغول درمان بود اما این آسیب باعث دلسردی او نشد و با جدیت بیشتری تکواندو را ادامه داد.

(کلیک کنید)

۰ نظر ۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۲
تکواندو

هوگوپوشان کشورمان در رقابت های جام جهانی 2015 نایب قهرمان شدند

در پایان جدال دو روزه 8 تیم برتر جهان در مسابقات جام جهانی 2015 که به میزبانی مکزیک برگزار شد، در گروه مردان، آذربایجان بعنوان قهرمانی رسید، تیم ملی ایران برسکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم های روسیه و کره جنوبی مشترکا به مقام سوم رسیدند. در گروه زنان نیز، چین قهرمان شد، مکزیک عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و کره جنوبی و چین تایپه مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.(کلیک کنید)

۱ نظر ۱۹ آذر ۹۴ ، ۰۸:۵۴
تکواندو

رحلت جانگداز نبی اکرم صلی الله علیه و آله، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) را تسلیت میگوییم.
۰ نظر ۱۹ آذر ۹۴ ، ۰۸:۴۳
تکواندو

کسب مدال طلای سجاد مردانی و سهمیه المپیک ریودوژانیرو برزیل بر همگان مبارک

در پایان مسابقات فینال گرندپری 2015، در وزن 80+ کیلوگرم، سجاد مردانی تکواندوکار اصفهانی شایسته کشورمان در فینال این رقابتها رو در روی «ام بار اندیایه» از فرانسه قرار گرفت و با کسب پیروزی در این دیدار مدال طلای ارزشمند این مسابقات را دشت کرد.

(کلیک کنید)

۰ نظر ۱۶ آذر ۹۴ ، ۰۶:۳۴
تکواندو

فدراسیون تکواندو طی بخشنامه ای مدارک مورد نیاز جهت شرکت در دوره های عملی مربیگری و داوری را اعلان داشته است. مربیان محترم در مفاد این بخشنامه تأمل داشته باشند.

۰ نظر ۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۹
تکواندو

مراسم روز نکوداشت اصفهان ( 9 آذر ) برگزار شد



مراسمی که سنگ بنای آن( 9 آذر سال 90 ) و نکوداشت استاد یدالله رضوانی و تجلیل از 30سال خدمات ایشان بود و هر ساله در چنین روزی این روز به اشکال مختلف گرامی داشته میشود. و امسال هم روز دوشنبه 9 آذر 94 بمناسبت روز تکواندو استان اصفهان، شاهد گردهمایی با شکوهی در هتل آسمان بودیم که در آن تعداد زیادی از اساتید و پیشکسوتان بزرگوار تکواندو و قهرمانان این رشته حضور داشتند. مراسمی که در آن از مدال آوران و افتخارآفرینان جهانی و آسیایی تقدیر به عمل آمد و به پاس زحمات ایشان هدایا و لوح هایی به رسم یاد بود  تقدیم شان شد.

۰ نظر ۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۲
تکواندو

بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بانوان (جام سفیر کره جنوبی) در رده سنی جوانان- بزرگسالان، یادوراه سردار رشید اسلام شهید حسین همدانی که از صبح (جمعه 6 آذر 94) به میزبانی هیات تکواندو استان تهران و در مجموعه ورزشی غدیر در حال پیگیرى بود با معرفی تیم های برتر به پایان رسید. در این دوره از رقابتها، تیم گیلان قهرمان شد، تیم تهران الف بعنوان نایب قهرمانی رسید و تیم البرز سوم شد.
با اتمام رقابتهای قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه بانوان، فاطمه امینی تکواندوکار خوب اصفهانی در وزن هشتم به مدال نقره این دوره از مسابقات دست یافت و کاروان اصفهان را خشنود نمود.

کافه تکواندو این افتخارآفرینی را به ایشان تبریک میگوید.

۰ نظر ۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۱:۵۲
تکواندو

سی و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور مردان (جام سفیر کره جنوبی) در رده سنی جوانان - بزرگسالان، (چهارشنبه 4 و پنجشنبه 5 آذر) با مبارزات بین 233 تکواندوکار در تهران و در مجموعه ورزشی غدیر و با قهرمانی تیم تهران(ب) به اتمام رسید.
با اتمام رقابتهای قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه مردان، تیم تهران(ب) قهرمان شد، مازندران بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و البرز عنوان سوم را بدست آورد. تیم اصفهان هم با دو مدال و کسب جایگاه هشتم با این رقابتها وداع کرد.

جلال خدامی در وزن هفتم مدال (نقره) و ابراهیم مردانی در وزن اول مدال (برنز). در ضمن سعید کروندی داور خوب اصفهانی (داور نمونه) این دوره از مسابقات شناخته شد.

(کلیک کنید)

۰ نظر ۰۷ آذر ۹۴ ، ۰۹:۳۳
تکواندو

هفته سوم و چهارم از دور رفت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو جوانان-بزرگسالان (جام خلیج فارس)، یادوراه پانصد شهید تکواندو کشور، روز پنجشنبه (28 آبانماه) با برگزاری 5 مبارزه در خانه تکواندو پیگیری شد که  با برتری گیتی پسند اصفهان (6) با سرمربیگری علیرضا نصرآزادانی در مقابل سونیا (2) همراه شد.

اما از نکات قابل توجه در این رویداد قرار گرفتن دو تن از کادر تیم گیتی پسند در جمع بهترینها و در واقع نمونه های هفته چهارم بود.
بله؛
بهترین سرپرست: مرتضی استیکی از گیتی پسند اصفهان
بهترین مربی: نصیر فرازنده مهر از گیتی پسند اصفهان

این گزینش و انتخاب بجا و شایسته را به ایشان و جامعه تکواندو اصفهان تبریک میگوییم.

۰ نظر ۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۴
تکواندو