کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


۱۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

دوستان! کمتر تکواندوکاریه که با درد زانو آشنا نباشه و یا اینکه یکی از هم باشگاهی هاش با این موضوع روبه رو نشده باشه. غالبا زانودرد در اثر استفاده بیش از حد، کم تحرکی، گرم و سرد نکردن بدن موقع ورزش و یا کشش نامناسب بدن وهمچنین داشتن وزن اضافی عارض می‌شود. در این مطلب 7 ورزش برای کاهش زانو درد و تقویت اون بیان می کنیم.

۰ نظر ۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۶
تکواندو
لازم نیست حتماً به باشگاه بروید تا بدن خود را ورزیده کنید. تمریناتی که  معرفی خواهیم کرد، توسط یکی از کارشناسان تناسب‌اندام مطرح به نام Amy Dixon پیشنهاد شده‌اند. این تمرینات تک‌تک ماهیچه‌های بدن را درگیر کرده و بدون نیاز به دستگاه‌های بدن‌سازی، چربی بدن را می‌سوزانند. (کافه تکواندو)


کرانچ دوچرخه
این حرکت باعث می‌شود بخش مرکزی بدن، داغ شود؛ زیرا به تثبیت و گردش عمقی شکم نیاز دارد. همچنین این حرکت باعث تحریک فیبرهای ماهیچه‌ای بیشتر در ماهیچه‌های راست و اریب شکم می‌شود.
۰ نظر ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۷
تکواندو

اول ذی القعده،سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز ملی دختر را به همه بانوان پاک و آسمانی، خصوصأ دختران تکواندوکار اصفهان تبریک میگوییم...

۰ نظر ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۶
تکواندو

نخستین دوره مسابقات تکواندو خانواده در روز جمعه مورخ 94/5/23 برگزار شد. در این دوره از رقابتها خانواده مردانی از اصفهان  (علیرضا مردانی، مهناز مردانی،سپهر مردانی و تارا مردانی) موفق به کسب مقام دوم مسابقت گردیدند.

۱ نظر ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۷
تکواندو

فدراسیون تکواندو طی اطلاعیه ای نحوه حضور در مسابقات پومسه قهرمانی کشور ( آقایان و بانوان )  و همچنین مسابقات روسا ، دبیران و نواب رییس بانوان هیأتهای استانها را بیان داشته است.

جهت رؤیت اطلاعیه اینجا کلیک کنید.

۰ نظر ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۹
تکواندو

ورزش TRX چیست؟



اگر به قسمت کلمات کلیدی ستون سمت راست کافه تکواندو مراجعه کنید آیکونی را خواهید دید با عنوان (تی آر ایکس TRX). و این بدین معناست که قبلا به این موضوع بطور مفصل پرداخته ایم؛ اما جهت یادآوری باز هم به این مهم میپردازیم.

۰ نظر ۱۶ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۵
تکواندو

فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ جدید 4 وزن المپیکی را اعلام کرد و طی آن فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی، مسعود حجی زواره، بهنام اسبقی و سجاد مردانی، در بین تکواندوکاران ایران بهترین جایگاه را در اختیار دارند.(کلیک کنید)

۰ نظر ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۹
تکواندو

استاد مر تضی استکی: در روز های آینده بازیکن جذب گیتی پسند میکنیم؛ کار خاصی انجام نداده ایم اما.... (کلیک کنید)

۱ نظر ۱۲ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۷
تکواندو

بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هانمادانگ 2015 با حضور 4632 تکواندو کار از 62 کشور جهان از روز پنجشنبه (8 مردادماه) در شهر "پیون تگ" کره جنوبی آغاز و به مدت 4 روز ادامه داشت، و تیم هان مادانگ ایران در مجموع 8 مدال طلا، 5 نقره و 6 برنز را برای کشورمان به ارمغان آورد...

در پومسه انفرادی رده سنی 40 سال به بالا، محمد تقی حاتمی طلایی شد، و شهرام اله آبادی مدال برنز کسب کرد.

همچنین در پایان رقابتها در رشته  در پومسه استاندارد تیم ایران با ترکیب محمدتقی حاتمی، شهرام الله آبادی و علی میرزاییان مدال برنز را به گردن آویختند.

کافه تکواندو افتخار آفرینی این قهرمانان را تبریک میگوید...

۰ نظر ۱۲ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۲
تکواندو

دوستان باخبر شدیم که امسال تکواندوی اصفهان در لیگ برتر صاحب یک تیم با نام گیتی پسند خواهد بود و روز 4شنبه رسما ازطریق سایت این تیم ثبت نام نموده است.

جای داره تشکر کنیم از عزیزانی که در این مسیر تلاش کردند تا یکبار دیگه شاهد درخشش تکواندوکاران و قهرمانان اصفهانی در قالب تیمی از این خطه باشیم. وباز هم خرسندیم که هدایت و سرپرستی این تیم بر عهده افرادیست بومی که خود از قهرمانان و صاحبان سبک میباشند.

استاد مرتضی استکی؛ سرپرست

علیرضا نصر آزادانی؛ سرمربی

نصیر فرازنده مهر و مهران نصری نصرآبادی؛ مربی

کافه تکواندو برای این عزیزان آرزوی موفقیت دارد...

۰ نظر ۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۳
تکواندو