کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


۱۹ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

برگزاری کارگاههای آموزشی «تمرین با کش و استا‍‍‍‍ژ پومسه»  توسط

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان (کلیک کنید)

۰ نظر ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۴
تکواندو

لیگ برتر تکواندو جوانان-بزرگسالان کشور، با حضور 9 تیم از روز پنجشنبه (7 آبانماه) در خانه تکواندو آغاز می شود و در هفته اول این رقابتها، 8 تیم رو در روی هم قرار خواهند گرفت. که در اولین مبارزه، دو تیم گیتی پسند اصفهان و دانشگاه آزاد رو در روی هم قرار می گیرند.
در تیم گیتی پسند علاوه بر قهرمانان استان، چند بازیکن مطرح از استانهای دیگر و سونامی آسیا فرزان آشورزاده و 5 بازیکن خارجی حضور دارند
خاطر نشان میسازیم سرمربیگری تیم گیتی پسند اصفهان را علیرضا نصر آزادانی بر عهده دارد.در ضمن نصیر فرازنده مهر و مهران نصری کمک های ایشان می باشند. استاد مرتضی استکی هم سرپرستی تیم را بر عهده دار است.

۰ نظر ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۵
تکواندو

۰ نظر ۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۷:۱۳
تکواندو

بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر جمعه 24 مهر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، یادواره مرحوم استاد عوض خوشروزی از مربیان و قهرمانان استان با حضور250 هوگوپوش در قالب 30 تیم و از 29 استان کشور در سالن 6000 نفری رضازاده  استان اردبیل در سالن به اتمام رسید..
 در این دوره از رقابتها، ببرهای مازندران با کسب 2 مدال طلا، یک نقره، 2 برنز و 58 امتیاز بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات ایستادند. تیم البرز با کسب دو مدال طلا، یک نقره، 3 برنز و 56 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم تهران با 3 مدال طلا و 53 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

اما از اصفهان فقط در وزن هفتم (68- کیلوگرم): حسین گلخنی توانست مدال برنز این وزن را بدست آورد. (کلیک کنید)

۰ نظر ۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۶
تکواندو

بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، یادواره مرحوم استاد عوض خوشروزی از مربیان و قهرمانان استان اردبیل شنبه 25 مهرماه باحضور 215  هوگوپوش در قالب 31 تیم و از 30 استان کشور در سالن 6000 نفری رضازاده  استان اردبیل در سالن برگزار شد..
در روز نخست رقابتهای دختران اوزان فرد (42-، 46-، 52-، 59- و 68- کیلوگرم) بر روی شیاپ چانگ رفتندقهرمانان هر وزن معرفی شدندکه در وزن هفتم (59- کیلوگرم):فاطمه سعیدی ریزی از اصفهان توانست مدال طلای این وزن را بدست آورد.

کافه تکواندو این موفقیت را به ایشان، وتکواندوکاران استان تبریک میگوید.

۰ نظر ۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۱۴
تکواندو

مسابقات پومسه قهرمانی استان اصفهان (آقایان وبانوان)، به میزبانی هیأت تکواندو شهرستان اصفهان پنجشنبه 23 و جمعه 24مهرماه، گرامیداشت هفته تریت بدنی و ورزش با حضور 263 پومسه رو (آقایان وبانوان) در سالن شهید قورچانی برگزارشد و برترین‌های هر رده سنی ورده کمربندی مشخص شدند. این مسابقات که دربخش انفرادی برگزارشد، پومسه روهای رده سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال،18 تا 30 سال ، 31 تا 40 سال ،و در رده های کمربندی: (آبی ) ، ( قرمز) و ( مشکی) به رقابت پرداختند.
اما در حاشیه این رقابتها روز جمعه هیأت تکواندو شهرستان اصفهان مراسم زیبایی رو برپا کرد و اون تجلیل از8 پومسه روی شاخص اصفهان و قدر دانی از زحمات رییس سابق هیأت تکواندو شهرستان اصفهان ، استاد اکبر سعیدی زاده بود.(کلیک کنید)

۱ نظر ۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۰۱
تکواندو

صلی الله علی الباکین علی الحسین عله السلام

حضرت رضا علیه السلام فرمود:
«ان یوم الحسین اقرح جفوننا و اسبل دموعنا و اذل عزیزنا بارض کرب و بلاء و اورثناءالکرب و البلاء الی یوم الانقضاء»

حادثه عاشورا اشک ما را روان ساخت و خون از چشم ما جاری کرد و عزیز ما را در سرزمین غم و اندوه، خوار ساخت و تا روز قیامت برای ما غم و غصه به میراث گذاشت.

۰ نظر ۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۱
تکواندو

مرحله سوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015، از روز جمعه (24 مهرماه) به مدت سه روز به میزبانی شهر "منچستر" انگلیس برگزار می شود و در گروه اول تیم ملی تکواندوی کشورمان سجاد مردانی بامداد سه شنبه (21 مهرماه) ساعت 4:35 صبح از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری رقابتها خواهد شد. (کلیک کنید)

۰ نظر ۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۸
تکواندو

بازیهای المپیک نظامیان جهان (سیزم) از تاریخ هشتم مهرماه به میزبانی شهر "مونگ یونگ" کره جنوبی آغاز شد که تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان که با 12 هوگوپوش در این رقابتها حضور داشت، در پایان جدال 3 روزه تکواندوکاران در نهایت 2 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز را بدست آورد.

۰ نظر ۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۷
تکواندو

پلانک . (الوار plank) 

یکی از بهترین و متنوع ترین حرکات ورزشی شناخته شده است ونه تنها حرکتی فوق العاده برای تقویت عضلات شکم است،بلکه عضلات قسمت های دیگر بدن را نیز تقویت می کند.هرچندتقویت عضلات زیرشکم یکی از بهترین دلایلی است که باید به خاطر آن این حرکت را به برنامه ورزشی خود اضافه کنید،اما این حرکت منافع دیگری نیز داردکه کمتر به آن ها توجه می شود.

۰ نظر ۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۵:۴۶
تکواندو