کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

دوره هماهنگی و دانش افزایی مربیان بانوان استان روز پنجشنبه (26 فروردین) با حضور 222 مربی خانم در سالن شهید قورچانی برگزار شد. در این روز  خانمها: نریمانی و پرتوی مقدم به آموزش سرفصلهای تعیین شده کمیته آموزش فدراسیون پرداختند. همچنین دوره هماهنگی مربیان آقایان روز جمعه (27 فروردین) با حضور 254 مربی برگزار شد و ایشان با آموزشهای مدرسین فدراسیون آقایان: دلشاد، فدعم و برزگری همراه شدند.
همچنین در این دوره هماهنگی سالیانه جناب سرهنگ حسین زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مواد مخدر،  آسیب های شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و تأثیرات آنها بر تحکیم خانواده صحبت کرده و مربیان با آسیب ها و چالش های این روزهای جامعه آشنا شدند.

۰ نظر ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۴۸
تکواندو

سر انجام تیم ملی پومسه کشورمان به چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2016 (فیلیپین) اعزام شدند. روابط عمومی فدراسیون تکواندو با چند تن از اعضای تیم به گفت و گو پرداخته که ماحصل مصاحبه را در ادامه خواهید خواند.

اما یادآور میشم که در تیم ملی پومسه جمهوری اسلامی ایران قهرمانان اصفهانی حضوری پر رنگ دارند: محمد تقی حاتمی بعنوان مربی آقایان و علی سلمانی، حسین بهشتی،محمدجواد خیری، امین خانه زرین و خانمها: فاطمه حسام و مهسا صادقی.با آرزوی موفقیت برای ایشان
 (کلیک کنید)


۰ نظر ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۲۰
تکواندو

برای اینکه شما دوستان به بخشنامه و اطلاعیه های ضروری صادره فدراسیون به راحتی دسترسی پیدا کنید، لینک هر کدام رو قرار میدیم تا براحتی به اونها لینک بشید.


اطلاعیه اوزان و رده های سنی مسابقات کشوری بانوان و آقایان سال 95 (کلیک کنید)

**   اطلاعیه اعلام شرایط و ضوابط در مسابقات لیگ منطقه ای کشور سال 95 (کلیک کنید)

***  اطلاعیه ارسال مدارک احکام آزمون داوری ومربیگری از طریق پست (کلیک کنید)

****  اطلاعیه تز آزمون بانوان و آقایان (کلیک کنید)

۰ نظر ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۳۹
تکواندو