کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


۳۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۰ نظر ۲۹ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۸
تکواندو

                        حسام الدین لطفی و کسری مهدی پور

توانستند در کنار 49 هوگوپوش دیگر راهی مرحله اول انتخابی تیم ملی تکواندو شوند و در اولین مرحله انتخابی تیم ملی که چهارشنبه (3 دی ماه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار  میشود شرکت کرده و با قرار گرفتن در بین نفرات اول تا سوم مشترک هر وزن و منتخبین کادرفنی، جواز حضور در مرحله دوم انتخابی تیم ملی را بدست آورند. بنا بر تصمیم کادرفنی تیم‌ملی؛ بغیر از نفرات اعلام شده، تکواندوکاران ذیل نیز در اولین مرحله انتخابی شرکت میکنند:
1- مدال آورندگان کلیه تورنمنت های بین المللی سال 2014 (رده سنی نوجوانان و جوانان - بزرگسالان
2- مدال آورندگان آخرین دوره جام باشگاههای آسیا و جام فجر که در اسفندماه سال 92 و مسابقات سیزم که در مردادماه سال 93 برگزار گردید.
3- مدال آورندگان مسابقات قهرمانی کشور جوانان - بزرگسالان سال 1393 (آبادان)

(کلیک کنید)

۱ نظر ۲۹ آذر ۹۳ ، ۰۹:۲۱
تکواندو

در پایان دومین و آخرین روز از رقابتهای آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان آقایان امروز جمعه 28 آذر 93، تکواندوکاران برتر اوزان زوج و هفتم معرفی شدند. اما هیچ یک از تکواندوکاران اصفهان روی سکو قرار نگرفتند. خاطرنشان میسازیم روز پنجشنبه و در اولین روز از این رقابتها حسام الدین لطفی در وزن سوم صاحب مدال طلا شد.
۰ نظر ۲۸ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۳
تکواندو

در پایان اولین روز  امروز (پنجشنبه 27 آذر 93)از رقابتهای آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان آقایان، تکواندوکاران برتر اوزان اول، سوم و پنجم معرفی شدند. که در پایان در وزن سوم حسام الدین لطفی قهرمان ارزنده اصفهانی جواز حضور در اولین مرحله انتخابی تیم ملی تکواندو را بدست آورد.

۰ نظر ۲۷ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۷
تکواندو

مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان در بخش آقایان طی امروز پنجشنبه و فردا جمعه (27 و 28 آذرماه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار و منتخبین جواز حضور در اولین مرحله انتخابی تیم ملی تکواندو را بدست خواهند آورد.

۰ نظر ۲۷ آذر ۹۳ ، ۰۹:۳۶
تکواندو

اولین مرحله انتخابی تیم ملی نوجوانان پسر سه شنبه (9 دی‌ماه) برگزار و نفرات برتر جواز حضور در اردوی تیم‌ملی را بدست خواهند آورد.(کلیک کنید)

۰ نظر ۲۷ آذر ۹۳ ، ۰۹:۱۶
تکواندو

وحید عبدالهی مربی تیم ملی تکواندو نوجوانان عنوان کرد: برای مرحله اول رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان، 40 نفر برتر مسابقات قهرمانی کشور،‌ 15 تکواندوکار اول رنکینگ لیگ برتر نوجوانان، 10 نفر برتر رنکینگ لیگ دسته اول همراه با قهرمانان و مدال آوران مسابقات جهانی نونهالان که شرایط سنی آنها اجازه حضور در مسابقات نوجوانان را می دهد، اجازه حضور در پیدا کرده اند.

۰ نظر ۲۷ آذر ۹۳ ، ۰۹:۰۲
تکواندو
۰ نظر ۲۶ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۱
تکواندو

دوشنبه 24 آذر 93 در دفتر مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان اصفهان، جناب

آقای دکتر سلطان حسینی چه گذشت؟! (کلیک کنید)

۰ نظر ۲۴ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۷
تکواندو

مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان در بخش آقایان برای حضور در اولین مرحله انتخابی تیم ملی طی روزهای پنجشنبه و جمعه (27 و 28 آذرماه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار و منتخبین جواز حضور در اولین مرحله انتخابی تیم ملی تکواندو را بدست خواهند آورد.


بر این اساس، روز اول مسابقات (پنجشنبه)، مبارزات تکواندوکاران اوزان 54-، 63- و 74- کیلوگرم برگزار و رقابتهای تکواندوکاران اوزان 58-، 68-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم در روز دوم (جمعه) پیگیری می‌شود.

۰ نظر ۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۶
تکواندو