کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


کجاست آن روزهای پرافتخار؟!

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱ ب.ظ

                                                          

امروز (یکشنبه 27/7/93) سی و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان آقایان (انتخابی تیم ملی) سرانجام به پایان رسید. و در پایان این رقابتها، تیم مازندران عنوان نخست را بدست آورد و تیمهای تهران(دوم)، البرز(سوم) و زنجان( چهارم) شدند. اما در این بین خبری از نام پر آوازه اصفهان نبود!!!! و این یعنی ربوده شدن گوی سبقت از دست ما ! ( چشم بعضی ها روشن ) به راستی چرا؟! کجاست آن روزهای پرافتخار؟! اینهم حاصل فرصت سوزی و نبودن طرح و برنامه ای حساب شده! راستی آیا معاونتی یا کمیته ای به نام طرح و برنامه هم وجود دارد!؟ آیا امروز می نشینیم تا عملکرد این تیم و دیگر تیمها رو ارزیابی کنیم و طرحی نو در اندازیم!؟ یا تقصیرها گردن این و آن انداخته میشود!؟   بگذریم.

اما افتخار آفرینان این دوره:

وزن اول (54- کیلوگرم): حسین کیانی (سوم)

وزن ششم (80- کیلوگرم): حامد حق شناس (دوم)

از عزیزان مبارز دیگه ای که تلاششون رو کردند اما به ثمر ننشست و همچنین کادر مربیان تیم اصفهان که در فرصتی محدود تیم رو جمع کردند هم تشکر می کنیم و خدمتشون خداقوت میگیم.

به امید آینده ای روشن و خوب....

۹۳/۰۷/۲۷
تکواندو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی