کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


علیرضا نصرآزادانی درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان مبنی بر تخلفش در بستن قرارداد با این باشگاه اظهار داشت: به عنوان سرمربی تیم تکواندو باشگاه گیتی‌پسند اصفهان وظیفه دارم از حق و حقوق بازیکنانم دفاع کنم چرا که در ابتدای فصل لیگ برتر از آنها خواستم با ما همکاری کنند. صحبت‌های من در خصوص موارد مربوط به تیم بود اما طاهری مدیرعامل گیتی‌پسند در مصاحبه‌اش مسائل شخصی را مطرح کرده است.
وی افزود: خداحافظی من از تیم ملی به خودم مربوط است و به‌خاطر باشگاه و وظیفه سنگین مربیگری دست به چنین کاری زدم. در واقع من به خاطر گیتی‌پسند از تیم ملی کنار رفتم.
سرمربی تیم تکواندو گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: مدیرعامل گیتی پسند اعلام کرده است که من ابتدای فصل با تیم یاسین پیشرو قرارداد همکاری امضا کرده‌ام و گیتی‌پسند را دور زده‌ام اما باید بگویم قبل از گیتی‌پسند تیم یاسین پیشرو قم خواهان همکاری با من بود و وقتی به گیتی‌پسند رفتم و پول یاسینی‌ها را پس دادم آنها از من ناراحت شدند.

نصرآ‍زادانی با بیان اینکه یک ریال هم از باشگاه گیتی‌پسند دریافت نکرده، افزود: مسئولان گیتی‌پسند می‌توانند در صورت تخلف از قرارداد من کم کنند نه اینکه پولی به مجموعه تیم ندهند. به نظر من آنها می‌خواستند با این حرفها خود را تبرئه کنند و موضوعات دیگر را مطرح کردند.

از اول فصل حتی یک ریال هم به تکواندوکاران پرداخت نشده است. تکواندوکاران ما هر روز جلوی درب باشگاه هستند و پیگیر مسائل مالی‌اند، اما مثل این که خبری از پرداخت نیست. مسئولان باشگاه امروز و فردا کردند تا این که به این جا رسیدیم. تکواندوکاران حاضر به مسابقه نیستند حتی هفته‌ گذشته سه بازیکن ما به دلیل این که پولی دریافت نکردند و باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده است، از مبارزه کردن صرف نظر کردند. با این شرایط تیم باید منحل شود.
وی افزود: باشگاه گیتی پسند با قرارداد بستن با فرزان عاشورزاده تنها از اسم این بازیکن سوء استفاده کرد. قرار بر این بود که با پرداخت مبلغ قرارداد وی به نوعی از این تکواندوکار المپیکی حمایت کنند، ولی خبری از پرداخت پول نشد.
نصرآزادانی در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: من به عنوان مربی - بازیکن تیم گیتی پسند به خاطر این تیم از تیم ‌ملی خداحافظی کردم. در حال‌ حاضر دیگر قضیه فرق کرده است و من از حق بازیکنان نمی گذرم. تا کجا باید به این شرایط ادامه دهیم؟
سرمربی تیم گیتی پسند با اشاره به این که قرار بود این هفته‌ را در لیگ مبارزه نکنم، خاطر‌ نشان کرد: ما اعلام کرده بودیم که به دلیل عدم پرداخت مبالغ قرارداد این هفته‌ را در لیگ برتر تکواندو مبارزه نمی‌کنیم. ما از پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو کمک خواستیم و او نیز از ما خواست که فعلا در لیگ مسابقه دهیم و بعد از ر‌قا‌بت‌های لیگ برای پیگیری پرداخت قرارداد‌ها اقدام کنیم. البته مطمئنا با تیم دوممان در مسابقات لیگ شرکت می‌کنیم، چون بازیکنان اصلی دیگر حاضر به مبارزه نیستند و من به آنها حق می‌دهم ، زیرا باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده است و حتی یک ریال هم به کسی پرداخت نکرد. ما بسیاری از فعالیت‌ها را با هزینه شخصی خود انجام داده‌ایم و بسیاری از سفرها با هزینه شخصی بوده، اما هیچ مبلغی به ما بازگردانده نشده است
.

خاطر نشان میسازد سرپرست تیم گیتی پسند مبلغی بیش از 20 میلیون تومان از جیب خود هزینه این تیم تموده است و متأسفانه مسئولین گیتی پسند پاسخی روشن در این خصوص ارائه نداده اند!

۹۴/۱۲/۰۵
تکواندو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی