کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


دو روز پرکار برای تکواندو اصفهان

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ

پنجشنبه 15 و جمعه 16 بهمن 94 رو باید دو روز پرکار برای تکواندو اصفهان بنامیم. چرا که با توجه به قرارگرفتن در ایام الله دهه فجر مسابقات تکواندو با شور و نشاط خاصی در این دو روز برگزار شد. از لیگ گرفته تا المپیاد دانشجویی در کاشان.

پنجشنبه 15 بهمن مسابقات مختلفی بمناسبت گرامیداشت دهه فجر در اصفهان برگزار شد. المپیاد تکواندو دانشجویان پسر در کاشان یکی از رخدادهای تکواندویی در این روز بود. این مسابقات با حضور ده تیم از دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی اصفهان، شهرکرد، ‌ قم، یزد، صنعتی اراک، تفرش، هنر اصفهان، مرکز آموزش عالی شهرضا و کاشان، ۱۴برگزار شد  که تیم‌های اول و دوم، سهمیه حضور در المپیاد تابستان ۹۵ به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد را به دست خواهند آورد.

همچنین برگزاری لیگ کیوروگی و پومسه بانوان استان در دانشگاه آزاد خمینی شهر در چهار زمین، و همچنین مسابقات تکواندو خردسالان نونهالان و نوجوانان کمربند قرمز و مشکی پسرالمپیاد ورزشی شهرداری اصفهان به میزبانی هیأت تکواندو شهرستان اصفهان. این مسابقات که در نوع خود مورد توجه و استقبال مسوولین ورزش اصفهان و تکواندوکاران قرار گرفت همراه بود با تجلیل آقای رستم شیرازی رییس هیأت استان، آقای سعیدی زاده دبیر و سرکارخانم رفیعی نایب رییس هیأت از خانواده های شهدای مدافعین حرم اصفهان.

همچنین  جمعه 16 بهمن در روزی که هفته یازدهم و دوازدهم لیگ دسته یک نوجوانان پسرکشور با برگزاری 14 مبارزه، به میزبانی ذوب آهن اصفهان در اصفهان برگزار میشد، مسابقات لیگ کیوروگی استان اصفهان نیز در رده های سنی بزرگسالان، نونهالان و خردسالان در سه زمین و لیگ پومسه استان در یک زمین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر و به میزبانی تیم صنایع مفتولی110 نقش جهان با حضور رییس سازمان لیگ کشور آقای کرمی برگزارشد و نتایج مختلفی رقم خورد. از نکات قابل توجه در این روز برگزاری همزمان مسابقات مختلف تکواندو بمناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان اصفهان و خصوصا شهر اصفهان بود که همگی با انسجام و بدون نقص برگزار شد. برگزاری مسابقات تکواندو المپیاد ورزشی شهرداری اصفهان به میزبانی هیأت تکواندو شهرستان اصفهان که در رده سنی خردسال، نونهال و نوجوان و کمربند های قرمز و مشکی دختر در سالن بهمن اصفهان از جمله این رقابتهای تکواندو در اصفهان بود.

نکته قابل تأمل، برگزاری مسابقات قرمز و مشکی در هر دوروز با سیستم داوری الکترونیکی بود که سطح و کیفیت مسابقات را بالا برده بود. همچنین حضور مسوولین ورزش اصفهان در سالنهای برگزاری مسابقات از دیگر نکات قابل توجه در این دوروز پرکار تکواندو اصفهان بود.

۹۴/۱۱/۱۶
تکواندو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی