کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


جلال خدامی: جبران میکنیم

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۲۹ ب.ظ

جلال خدامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص نتایج تیم گیتی پسند اصفهان در آغاز دور برگشت لیگ تکواندو، اظها‌ر کرد: امسال کمی بدشانسی آوردیم و بیشتر نتایج را در راند طلایی واگذار کردیم. می‌توانستیم بهتر از این باشیم، اما ناامید نیستیم. از شروع لیگ برتر روز به روز بهتر شدیم و امیدوارم شکستها را در دور برگشت جبران کنیم.


وی با بیان این که بازیکنان خارجی تیم گیتی پسند نتیجه‌ خوبی نگرفته‌اند، خاطر‌ نشان کرد: سه تکواندوکار از جمهوری آذربایجان در تیم ما حضور دارند که نتایج خوبی در این مدت نگرفته‌اند. علیرضا نصر، سرمربی تیم روی آنها حساب باز کرده است. آنها برای تیم ‌ملی آذربایجان نتایج خوبی گرفته‌اند. رادیک عیسی اف برای آذری‌ها به سهمیه المپیک هم رسیده است، اما برای ما خوب مبارزه نکرد. البته شرایط مبارزه در لیگ ایران متفاوت است، مثلا اگر یک ایرانی در کره جنوبی بازی کند شرایطش سخت است.


خدامی درباره حضور نصرآزادانی به عنوان سرمربی، تصریح کرد: در اردوهای تیم ‌ملی نصر هم اتاقی من بود. واقعا بازیکن با اخلاقی بود و در دوران مربیگری نیز یک مربی حر‌فه‌ای است. با این که تجربه کمی در عرصه مربیگری دارد، اما تیم را خوب بسته و تمرینات خوبی می دهد. چون خودش سال‌ها در لیگ مبارزه کرده، شرایط بازیکنان را به خوبی درک می‌کند.


دارنده مدال طلای دانشجویان جهان با اشاره به این که مبلغ قرارداد لیگ برتر نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته، اظها‌ر کرد: سال‌های گذشته بسیاری از بازیکنان به دلیل مبلغ کم قراردادها از حضور در لیگ امتناع کردند، اما امسال شرایط بهتر شده است. البته باز هم نسبت به خیلی از رشته‌ها مبلغ قراردادهای ما ناچیز است. این در حالی است که تکواندو یکی از رشته‌های مدال‌آور در باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی و المپیک بوده است و باید شرایطش بهتر شود.


وی ا‌دا‌مه‌ داد: عاشورزاده و حجی زواره از ملی‌پوشانی هستند که امسال با تیم گیتی پسند قرارداد دارند، اما به دلیل حضور در اردوهای تیم ‌ملی برای ما مبارزه نکردند. خیلی خوب است که باشگاه‌ها با بازیکنان ملی‌پوش قرارداد مالی می‌بندند، زیرا باعث افزایش انگیزه آنها می‌شود. هر تکواندوکاری می‌تواند یک یا نهایتا در دو المپیک حضور پیدا کند و باید از ورزشکاران المپیکی حمایت کنیم.


بازیکن تیم گیتی پسند گفت: من به مدت 9 سال است که در لیگ برتر مبارزه می‌کنم، اما اگر روزی بخواهم تکواندو را کنار بگذارم نمی دانم به سوی چه شغلی باید بروم. هنوز پاداش بسیاری از مسابقاتی که شرکت کرده‌ایم را نگرفته‌ایم. آینده شغلی ما در خطر است، انتظار داریم مسئولان ورزش کشور توجه بیشتری به ورزشکاران داشته باشند.


وی در پایان گفت: امسال تمام تمرکز خود را می گذارم تا در ترکیب اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته باشم. امیدوارم در مسابقات انتخابی پیروز شدم.

۹۴/۱۰/۲۶
تکواندو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی