کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


بهترین سنگین وزن دنیا

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ق.ظ

سجاد مرانی: برای کسب سهمیه المپیک سختی های فراوانی را طی کردم و در مکزیک و در میان برترین های دنیا با کسب مدال طلا ثابت کردم بهترین سنگین وزن جهان هستم.

به لحاظ فنی و آمادگی جسمانی شرایط خوبی داشتم و انگیزه کسب سهمیه و حضور در میدان بزرگ المپیک هم روحیه لازم را به من داده بود. به مکزیک رفته بودم که ثابت کنم در این وزن بهترین هستم و برای رسیدن به این خواسته بدون توجه به نام ، عنوان و مدالهای حریف باید در هر میدانی پیروز می شدم و خدا را شکر که با دعای خیر خانواده ، کمک کادر فنی و تلاش بی وقفه خودم به این هدف رسیدم.(کلیک کنید)

۹۴/۰۹/۲۲
تکواندو

نظرات  (۱)

۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۰ هادی حامدرحمت
با سلام و عرض ادب ، آقای سجاد مردانی از افتخارات خانواده بزرگ ایران عزیز است که از استان اصفهان و زیر نظر استاد بزرگ هادی ترکاشوند رشد ونمو پیدا کرده اند . اینجانب هادی حامدرحمت پیروزی ها و موفقیت های این دلاور را به استاد ترکاشوند  و خانواده گرامیشان و همه تکواندو کاران استان تبریک میگویم.
پاسخ:
درود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی