کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


لیگ برتر تکواندوی مردان - جام خلیج فارس

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸ ب.ظ

تساوی گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساری

هفته اول و دوم از مرحله رفت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو جوانان -بزرگسالان (جام خلیج فارس)، یادوراه پانصد شهید تکواندو کشور با حضور 9 تیم از صبح امروز (پنجشنبه 7 آبان) با مبارزات مهیج و دیدنی برترین های تکواندوی ایران و جهان برگزار و در پایان شهرداری ورامین با دو پیروزی و کسب 6 امتیاز در صدرجدول قرار گرفت. تیم گیتی پسند اصفهان با یک تساوی از یک بازی و کسب یک امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی است.

مبارزات تیم های گیتی پسند اصفهان و دانشگاه آزاد از هفته اول به آینده موکول شد. اما در ادامه هفته دوم از دور رفت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان، دو تیم تازه وارد شهرداری ساری و گیتی پسند اصفهان رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان هر دو تیم به تساوی 4 بر 4 رسیدند و هر کدام یک امتیاز را در جدول رده بندی بدست آوردند.
هادی مستعان، صادق موسوی، احسان امینی و جلال خدامی برای تیم گیتی پسند اصفهان و آرش صلاحی نژاد، امیرحسین ساسان، سروش احمدی و فرشاد غیاثی برای تیم شهرداری ساری موفق به کسب پیروزی شدند.
هدایت تیم اصفهان برعهده علیرضا نصرآزادانی بود و در آن سو رحیم صالحی بعنوان سرمربی در کنار تیم شهرداری ساری حضور داشت.

در پایان هفته دوم جلال خدامی از گیتی پسند اصفهان عنوان برترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

۹۴/۰۸/۰۷
تکواندو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی