کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


پلانک بهترین حرکت ورزشی برای تقویت عضلات شکم

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۶ ب.ظ

پلانک . (الوار plank) 

یکی از بهترین و متنوع ترین حرکات ورزشی شناخته شده است ونه تنها حرکتی فوق العاده برای تقویت عضلات شکم است،بلکه عضلات قسمت های دیگر بدن را نیز تقویت می کند.هرچندتقویت عضلات زیرشکم یکی از بهترین دلایلی است که باید به خاطر آن این حرکت را به برنامه ورزشی خود اضافه کنید،اما این حرکت منافع دیگری نیز داردکه کمتر به آن ها توجه می شود.

از جمله : افزایش تعادل بدن,,,,به خاطر تعادل تاحد ممکن شکم را درگیر می کند.این حرکت به بهتر شدن طریقه ایستادن و وضعیت بدن کمک می کند.پلانک علاوه بر عضلات شکم،بر عضلات ناحیه ی کمر، سینه، شانه ها، و گردن نیز تاثیر می گذارد.تقویت این عضلات به شما کمک می کند شانه هایتان را به سمت عقبو سینه تان را صاف به سمت جلو نگه دارید. همچنین به شما کمک میکند صاف بایستیدو برای مدت طولانی صاف بنشینید. پلانک حرکت سختی نیست چه تازه شروع به ورزش کرده باشید و چه ورزشکار حرفه ای باشید،این حرکت فوق العاده است زیرا به راحتی با سطح شما تطابق پیدا می کند. اگر تازه کار هستید می توانید انواع ساده ی آن را انجام دهیدو مدت زمان کمتری در این حالت بمانید. برای مثال ۱۵ ثانیه زمان مناسب است. هرچه پیشرفته تر می شوید،سعی کنید حرکت را سخت تر کنید. خیلی زود خواهید توانست بیش از یک دقیقه در این حرکت باقی بمانید.

۹۴/۰۷/۱۳
تکواندو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی