کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


کافه تکواندو 1 ساله شد...

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ب.ظ

یکسال پیش، درآغازین روزهای مهر 93، «کافه تکواندو » به صورت رسمی آغاز به کار کرد. پروژه‌ای که از ابتدا بنا بر پایه «صداقت» نهاد و امروز خوشحال است که همزمان با دهه ولایت از یکسال فعالیت صادقانه بگوید و می‌تواند ادعا کند، توانسته با این رویه نقش فعالی در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی ، آنهم در حوزه ورزش علمی- رزمی تکواندو بویژه  «تکواندو اصفهان» ایفا کند...

اطلاع رسانی به موقع و کارآمد، حمایت و نشان دادن جایگاه والای قهرمانان و اساتید تکواندو اصفهان، تجزیه و تحلیل برخی وقایع در قالب یک فنجان چای داغ، و بیان مطالب علمی مرتبط، گوشه ای از فعالیت رسانه ای «کافه تکواندو »در یکسال گذشته است.

«کافه تکواندو » در ابتدا در معرض اتهام بود که عموم فعالیت‌هایی که در فضای آنلاین انجام میدهد، یکطرفه و در جانبداری از شخص یا گروه خاصیست؛ اما جدای از رد این اتهام و اینکه الحمدلله وامدار هیچکس نبوده و نیستیم، یادآور میشویم که نه تنها «کافه تکواندو » ، بلکه هیچکس نمی‌تواند سرمایه انسانی و شرافتش را برای خوشایند دیگران، به حراج بگذارد! و دیده ایم آن کسانی که چنین کرده‌اند، جایی در این مسیر، از ادامه حرکت بازمانده‌اند  و یا به صورت ناخواسته،انسانیت را قربانی بقا کرده اند.

خوشحالیم که امروز «کافه تکواندو »، مستقل از هر گروهی، هویت دارد و با اتکال به پروردگاربه مسیر رشد و توسعه خود ادامه می‌دهد. وهر کسی در هرجایی ، می‌تواند به مطالب روزآمد در حوزه‌ی  «تکواندو اصفهان» ، دسترسی داشته باشد و ما باز هم با توکل برخدا گامی هر چند کوچک درعرصه رسانه و اطلاع رسانی تکواندو برداریم.

از همراهی تان سپاسگزاریم...

۹۴/۰۷/۰۳
تکواندو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی