کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


پس از روی کار آمدن دکتر فرهاد رستم شیرازی بعنوان رییس هیأت تکواندو استان اصفهان، فعالیت آرام اما با تدبیر ایشان جهت بهره گیری از قابلیت ها و توانمندی های اساتید تکواندو اصفهان آغاز شد و گام نخست آن تشکیل اتاق فکر و مجمع مشاورین هیأت استان بود.ایشان از پس از ظهر یکشنبه 14 تیر ماه سال جاری( روز مجمع انتخاباتی) با توجه به شناختی که از بدنه تکواندو اصفهان داشتند تعدادی از پیشکسوتان و صاحبنظران این رشته را در مجمعی تحت عنوان اتاق فکر تکواندو اصفهان جمع نموده تا از این پس تمامی تصمیمات کلان تکواندو استان در این اتاق فکر و با جمع عقلانیت این مشاورین صورت پذیرد.

اما در این چند روز گمانه زنی های زیادی هم درخصوص کادر اصلی و کمیته های مختلف و حساس هیأت استان نیز زده شد. از ارائه لیستها و توصیه های مختلف و حتی حرفهای درگوشی گرفته تا...

در این هیاهو و عزل و نصب های زاییده افکار همه گان که چه کسی می آید و چه کسی میرود و اگر چنین شود چنان نتیجه حاصل میشود و اگر این کشت شود آن درو میگرد !! امروز جناب دکتر به نقل از منبع رسمی خبر (سایت هیأت استان) به دور از هر گونه دلواپسی به دغدغه دلواپسان و غیر و با توجه به شناخت خود از قابلیت ها و مشورت با اعضای اتاق فکر هیأت طی احکام و ابلاغ های جداگانه ای به بخشی از این گمانه زنی ها و بعضأ دلواپسی ها پایان دادند! (که البته همین امر یعنی آغاز برخی ....) و سرکار خانم رفیعی را به عنوان نایب رییس بانوان و اکبر سعیدی زاده را بعنوان دبیر هیأت استان معرفی کردند.

  

  

و البته از زحمات آقای مردانی دبیر سابق هیأت نیز که در مدت مسوولیت خود زحمات زیادی متحمل شده بودند هم  قدردانی نمودند.(کلیک کنید)

کافه تکواندو ضمن تبریک به ایشان، آرزومند موفقیت این عزیزان میباشد... 

۹۴/۰۴/۲۱
تکواندو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی