کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


از انتخابات هیأت تکواندو استان اصفهان چه خبر؟!

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ب.ظ


می‌گویند «دلواپسند»!
حالا پس ازچندماه از استعفای رئیسی از ریاست هیأت،  و انتصاب استادیدالله رضوانی به عنوان سرپرست ،بعضی ها احساس می‌کنند باید  بیایند وسط و هشدار بدهند. از یاران رییس هیأت مستعفی استان، و ارادت مندان سرپرست فعلی هیأت گرفته، تا بعضی ها؛ که البته همه دغدغه تکواندو دارند. و در این میان سوژه خوبی شده برای برخی اصحاب رسانه و خبرگزاری ها! بطوریکه دو خبرگزاری (تسنیم و مهر) از یکی از ایشان (دلواپسان) بعنوان دبیر هیأت تکواندو استان یاد کرده اند!!!!!!! البته شاید منظورشان دبیر هیأت در سایه و یا دبیر هیأت آینده باشد که حق میدهیم که هستند بسیاری که داعیه بسیاری از سمت های هیأت استان را داشته و فقط سودای رسیدن به مناصب هیأت  را در سر دارند و ....

خیلی ها  نزدیک به چندین ماه تحمل کرده‌اند و سکوت و تکاپوها تا آنجایی رسید که بعضی ها میگویند «دلواپسند»! اکنون «برخی دلواپسان و غیره » پس از تشکیل و ایجاد گروهها و سایت‌های گوناگون و نشریه و حتی هیات مذهبی و حضور پرشور در فضاهای مجازی دیدو بازدید های بهارانه، هر‌بار به سراغ یک مسوول تربیت بدنی یا فدراسیون رفته‌اند تا در لابه‌لای گلایه‌ها و انتقادات، از تبعات خساراتی که رییس وکادر هیات پیشین باعث و بانی آن بوده بگویند و انتقادات و گزارش‌ از وضعیت اسفناک اکنون با این سرپرست که تصمیماتش فلان است و بهمان! و نیز وضعیت کنونی هیأت و وضع  تیمها و لیگها بدهند! همچنین بعضی از ایشان بر خود واجب عینی دانسته تا به میدان بیایند و نسبت به بی رییسی هیأت وبلاتکلیفی هیأت بدون درنظرگرفتن اینکه فردی از بزرگان تکواندو اصفهان الان سرپرستی هیات را دردست دارد ابراز «نگرانی» کنند که وا مصیبتا هیأت از دست رفت!!!!! که البته حق میدهیم چون دلواپسند ! و فقط همینها هستند که علاوه بر مدعی العمومی، درد تکواندو دارند و دیگر اساتید و تکواندوکاران و... درد که ندارند هیچ، اصلا صاحب نظر هم نیستند و اشتباهی مربی و تکواندوکار شده اند و در عرصه تکواندو اصفهان فعالیت دارند!!!
به هر حال بگذریم...

در اینجا برخی اظهار نظر ها رو خدمتتون ارائه میکنیم تا کمی از دغدغه هاکم شود و انشاالله در آینده ای نزدیک با برگزاری انتخابات، رییس هیأتی خوب و توانمند سکان تکواندو اصفهان را به دست گیرد تا هم از دلواپسی ها کاسته شده، و هم شاهد شکوفایی مجدد تکواندوی اصفهان باشیم.

(توجه: برای دیدن متن اصلی روی خبرگزاری مربوطه کلیک کنید)

 **********
خبرگزاری فارس  94/3/16

طولانی شدن زمان برگزاری مجمع انتخاباتی تکواندو
یدالله رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه هیئت تکواندو در حال حاضر رئیس ندارد اما کارهای این هیئت در حال انجام است.
وی تصریح کرد: برای انتخاب رئیس جدید هیئت تکواندو در انتظار اعلام نظر فدراسیون برای زمان برگزاری انتخابات هستیم و تاکنون زمان آن مشخص نشده است.
سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید زمان برگزاری انتخابات هیئت تکواندو طولانی شده است، گفت: به نظرم این زمان طولانی شده است و در این مورد باید اداره‌کل ورزش و جوانان استان پاسخگو باشد چراکه این اداره باید لیست نفرات اعضا را به فدراسیون داده تا بتوان انتخابات را برگزار کرد.
وی ادامه داد: هر فردی انتخاب شود نمی‌توان گفت اختلافات پایان می‌پذیرد اما رئیس جدید هیئت باید افرادی را اطراف خود به کار بگیرد که متخصص در تکواندو باشند تا هر چه کمتر شاهد بروز اختلافات باشیم.
رضوانی اضافه کرد: در صورتی که همدلی در جامعه تکواندو استان افزایش یابد شاهد رشد و پیشرفت این رشته در اصفهان خواهیم بود

**********
خبرگزاری فارس 94/3/17

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: زمان برگزاری انتخابات هیئت تکواندو مشخص نیست و برای این موضوع در انتظار استعلام حراست اداره کل هستیم.
علیرضا امینازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به طولانی شدن زمان برگزاری انتخابات هیئت تکواندو اظهار کرد: در صورتی که استعلامات مربوط به حراست کاندیداها تمام شود اقدامات مربوط به برگزاری  انتخابات این هیئت انجام می‌شود.
وی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی کارهای مربوط به کاندیداها در حراست اداره کل ورزش و جوانان استان تمام می‌شود، تصریح کرد: در این زمینه ما اطلاعی نداریم اما به این دلیل که حدود هفت نفر برای انتخابات هیئت تکواندو ثبت‌نام کرده‌اند این موضوع زمان زیادی می‌برد.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: پس از اینکه استعلام حراست مشخص شد کاندیداها به همراه زمان برگزاری مجمع انتخاباتی به فدراسیون معرفی شده و در صورتی که فدراسیون مشکلی با این موارد نداشته باشد زمان برگزاری مجمع اعلام می‌شود.
**********
خبر گزاری تسنیم ۱۷خرداد ۱۳۹۴
خبر گزاری مهرچهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
دبیر هیئت تکواندو اصفهان!!!

با انتقاد از طولانی شدن روند انتخابات ریاست این هیئت گفت: تداوم وضعیت کنونی و عدم انتخاب رئیس هیئت سبب نابودی ورزش پرطرفدار نصف‌جهان می‌شود.
جواد ابن یمین در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عدم برگزاری انتخابات ریاست هیئت تکواندوی استان اصفهان و دلایل آن اظهار داشت: ثبت‌نام انتخابات هیئت تکواندو حدود اسفندماه سال ۹۳ شروع شد و تا به امروز حدود ۷۵ روز از ثبت نام این انتخابات می‌گذرد. ۷ کاندیدا در این انتخابات ثبت نام کرده‌اند اما هنوز نتیجه‌ای برای شروع انتخابات حاصل نشده است و رضوانی، سرپرست کنونی هیئت نیز نمی‌تواند به عنوان رئیس تصمیم‌گیری کند و برنامه‌ریزی طولانی‌مدت داشته باشد.
وی با شاره به عواقب عدم وجود رئیس در هیئت تکواندوافزود: ثبت نام لیگ نونهالان روز گذشته به پایان رسید و اصفهان تیمی را در این لیگ معرفی نکرد. بدون شک به دنبال لیگ نونهالان، در لیگ نوجوانان نیز شرکت کننده‌ای نداریم که این بلاتکلیفی در انتخاب رئیس هیئت، تکواندو اصفهان را در سال ۹۴ به نابودی می‌کشاند.
دبیر هیئت تکواندو بیان اینکه برخی دلشان برای تکواندو اصفهان می‌سوزد، بیان داشت: برای انتخابات هیئت تکواندو چند نفر از پیشکسوتان تکواندو و چند نفر از غیر تکواندو شرکت کرده‌اند که در این جمع برخی با داشتن سمت‌های بزرگ پا به این انتخابات گذاشته‌اند.
وی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد هنوز کسانی هستند که دلشان برای تکواندو اصفهان بسوزد.این دلسوزی زمانی نتیجه می‌دهد که مجمع انتخاباتی برگزار شود و هر چه زودتر رئیس هیئت تکواندو معرفی شود تا بتواند از باقی مانده سال ۹۴ بهره مناسب ببرد.
ابن یمین در پاسخ به این سئوال که چرا مجمع انتخاباتی برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: برگزاری مجمع انتخاباتی زمانی امکان‌پذیر است که اداره‌کل ورزش و جوانان کاندیدا‌های انتخابات هیئت تکواندو را تایید صلاحیت کرده و به فدراسیون معرفی کند و این کار ۷۵ روز تا الان طول کشیده است.
وی افزود: نمی‌دانم چرا تایید صلاحیت انقدر زمان برده است اما باید بگویم که افراد شرکت کننده در انتخابات افرادی شناخته شده در سطح شهر هستند که چند تن از این کاندیداها حتی در انتخابات شورای شهر به تایید شورای نگهبان رسیده‌اند اما اداره‌کل هنوز پاسخی برای تایید این کاندیداها به ما نداده است.
دبیر هیئت تکواندو اصفهان درباره پیگیری مسئله تایید صلاحیت توسط هیئت تکواندو یادآور شد: در همین چند روز گذشته ما چندین استعلام از اداره کل ورزش و جوانان گرفته‌ایم که در پاسخ به ما اعلام شد هنوز نامه به تایید حراست نرسیده که این برای ما تعجب برانگیز است که چرا تایید صلاحیت باید ۷۵ روز زمان ببرد.
**********
خبرگزاری فارس 94/3/18
هیئت تکواندو اصفهان در انتظار مجمع
در شرایطی که دوره قانونی سرپرستی یدالله رضوانی در هیئت تکواندو اصفهان به پایان رسیده، هنوز زمانی برای برگزاری مجمع این هیئت تعیین نشده است.
خبرگزاری فارس: هیئت تکواندو اصفهان در انتظار مجمع
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اواخر دی‌ماه سال گذشته بود که مصطفی رئیسی از ریاست هیئت تکواندوی استان اصفهان استعفا کرد.
پس از استعفای رئیسی از ریاست هیئت، یدالله رضوانی به عنوان سرپرست این هیئت انتخاب شد تا زمینه را برای برگزاری مجمع فراهم کند اما در حال حاضر که مدت قانونی سرپرستی رضوانی به پایان رسیده است، کماکان خبری از برگزاری مجمع نیست.
سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در این باره گفت: هنوز زمانی برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو اصفهان تعیین نشده و طولانی شدن روند انتخابات به صلاح این هیئت نیست.
به گفته یدالله رضوانی ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت انجام شده و هفت نفر برای ریاست هیئت تکواندو نام‌نویسی کرده‌اند.
وی با ابراز بی‌اطلاعی از زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان اصفهان یادآور شد: در مورد تائیدیه کاندیداهای ثبت‌نام کرده برای مجمع باید از اداره ورزش و جوانان استان سراغ بگیرید اما برگزاری زمان مجمع انتخاباتی با هماهنگی این اداره و فدراسیون خواهد بود.
**********
خبرگزاری تسنیم 94/3/19
آرش فرهادیان
مسئول کمیته استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به عدم برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تکواندوی اصفهان و انتقادات مطرح شده در این زمینه اظهار داشت: ما نامه‌ای به اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان ارسال کرده‌ایم و درخواست برگزاری مجمع در این نامه صورت گرفته اما در جواب این نامه به ما گفته شد که نامه به حراست اداره‌کل ارسال شده و هنوز جوابی از این حراست دریافت نکرده‌ایم، بنابراین بر اساس قانون تا زمانی‌که اداره‌کل به ما اجازه ندهد، حق برگزاری انتخابات را نداریم.
مسئول کمیته استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو بیان کرد: ما به عنوان یک نهاد اجرایی، آمادگی کامل را برای اجرای این انتخابات داریم و هر زمان که تایید و یا عدم تایید صلاحیت به ما اعلام شود، توانایی برگزاری مجمع را داریم، اما باید منتظر دستور دیگر همکاران خود درنهادهای دیگر باشیم تا بتوانیم مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم.
وی درباره مشکلاتی که در این مدت گریبان‌گیر هیئت تکواندو اصفهان بوده است، تصریح کرد: نمی‌توان گفت که عدم حضور رئیس در یک هیئت آن را به طور کامل مختل می‌کند زیرا سرپرست هیئت نیز می‌تواند با استفاده از اختیارات خود که تا حدودی نزدیک به اختیارات رئیس هیئت است، عمل کند.
فرهادیان خاطرنشان کرد: تنها مشکل کنونی، بحث برنامه‌ریزی طولانی مدت در هیئت یک استان است که این از حیطه کاری سرپرست هیئت خارج بوده و ما باید زمینه انتخاب رئیس هیئت تکواندو اصفهان را فراهم کنیم
...

۹۴/۰۳/۲۰
تکواندو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی