کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!



جلال خدامی قهرمان ارزنده اصفهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص رقابت های انتخابی تیم دانشجویان تکواندو عنوان کرد:

اطلاع رسانی خوبی در این مورد انجام نگرفت به طوریکه ما تکواندوکاران شهرستانی دو روز مانده به آغاز مسابقات از روز برگزاری مطلع شدیم. به نظر می رسد این مورد برای لیگ های امسال از سوی مسئولان هماهنگ شده بود!
وی ادامه داد: وقتی دو روز قبل مسابقه انتخابی را اعلام می کنند چطور آماده شویم و هخود را به تهران برسانیم؟ از سوی دیگر مگر جوایز قهرمانی دو سال قبل را پرداخت کرده اند که ما انگیزه ای برای شرکت در مسابقات داشته باشیم؟!
دارنده نخستین طلای وزن هشتم ایران در مسابقات جهانی تکواندو دانشجویان گفت: در سال 2012 طلا گرفتم که فدراسیون دانشجویی قول جایزه ماشین را داد، بعد از آن مبلغ جوایز را پایین آوردند و ما چیزی نگفتیم اما تاکنون خبری از پرداخت جوایز با گذشت دو سال نشده است. ضمن آنکه قول اعزام سفر حج را هم به مدال آوران دادند که آن هم عملی نشد.
او افزود: من در مسابقات جهانی دانشجویان در سال 2012 در کره جنوبی اولین مدال طلای وزن هشتم ایران را گرفتم. در آن مسابقات حتی تکواندوکار گابنی نایب قهرمان المپیک لندن و رقابت ها یجهانی را شکست دادم.
خدامی با بیان اینکه دو سال است تیم دانشجویان به مسابقات جهانی و یونیورسیاد اعزام نمی شود، تصریح کرد: بعد از دو سال مس خواهند تیم را اعزام کنند به مسابقات یونیورسیاداما خبری از انگیزه نیست. من با تیم ملی در مسابقات جام جهانی 2012 آروبا هم نایب قهرمان شدم اما هیچ پاداشی به ما ندادند وگفتند که رقابت های جام جهانی پاداش ندارد. مگر چند ورزشکار حرفه ای وجود دارد که به راحتی ما را کنار می گذارند و انگیزه مان را نابود می کنند.
وی افزود: من در لیگ برتر سال 92 نفر سوم رنکینگ بهترین ها بودم و با این رتبه فکر می کردم قراردادم برای سال 93 افزایش می یابد اما در کمال ناباوری برخی دلال ها باعث شدند قرارداد تکواندوکاران در لیگ به نصف کاهش یابد. با این حال من حدود 6 مسابقه سال گذشته برای تیمم انجام دادم تا رتبه سوم لیگ برتر را بدست آوردیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

۹۴/۰۲/۲۳
تکواندو

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی