کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


«صرفأ جهت ... »

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۰۸ ب.ظ

سلام و خدا قوت!

خبر خوش، با آخرین «صرفأ» در خدمت شما هستم.

خبر بد این که منظورم از آخرین، فقط برای سال 93 بود و در سال بعد هم باید ما را تحمل بفرمایین.

سال 93 هم به خیر و خوشی تمام شد و اتفاق های خوب و بدی هم در پی داشت، با مشکلاتی که پیرامون هیأت تکواندو استان افتاد تازه قدر سالهای دور و رفاقتها و همدلی ها رو بیشتر دونستیم، با شادی تکواندوکاران بعد ازپیروزی و مدال آوری قهرمانان اصفهانی در رده های مختلف ،اشک شوق از چشمانمون جاری شد و با پرکشیدن استاد باقریان اشک غم.(خدایش رحمت کند)
در سالی که گذشت شاهد فرازو نشیب های زیاد در تکواندو اصفهان، زیبایی ها و نازیباییهای رفتاری و گفتاری، و سرانجام تغییر و تحول در رأس هیأت تکواندو استان بودیم؛ تغییراتی که البته خارج از فرآیند برگزاری انتخابات صورت گرفت وبعضی ها خوشحال و خندان از این به اصطلاح پیروزی شدند، و البته تازه فهمیدیم چرا به سریال های بی مزه تلویزیون می خندیم و با آن ها شاد می شویم!!
 گفتنی ها زیاده، اما اجازه میخوایم از این فرصت برای تشکر استفاده کنیم، قبل از هر چیز از اساتید و تکواندوکاران عزیز که کافه تکواندو رو همراهی کردند و نسبت به ما محبت داشتند. و همچنین از اساتید و بزرگوارانی که همیشه به متن توجه داشته و دارند نه به حواشی.

و نیز ازبعضی ها هم تشکر کنیم که یک سال با برخی رفتار و گفتار ناصواب و خارج از عرف و بعضأ ناجوانمردانه برای اصحاب رسانه و همچنین جماعت  طنزپرداز سوژه فراهم کردن!! باز هم ازبعضی ها تشکر کنیم که عید به خاطر فکر و دغدغه تکواندو مسافرت نمیرن !! همچنین از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر کنیم که این هفته پایانی سال درب اداره رو برای خیلی ها گشودند تا برای کاندیداتوری هیأت استان ثبت نام کنند و جماعتی رو از دغدغه در بیارن!! و البته نوروزی پر ازتجزیه و تحلیل و گمانه زنی رو برای ما رقم زدند تا جبران قیمت بنزین و بلیت قطار و هواپیما بشود و راحت در خانه بمانیم ودر رسانه های مجازی (واتس آپ، وایبر و...) روزگار سپری کنیم!!! بخش سخت ماجرا اینجاست که باید بعضی مطالب و تراوشات فکری عمیق رو با این سرعت اینترنت دانلود کنیم!( خدایا! در این سرا، چه بشکن بشکنه امشب!)

در پایان ازتکواندوکاران عزیز به خصوص آن ها که سبزه گره می زنن خواهش می کنیم روز بعد از دوازده نوروز یعنی همان روز طبیعت اولا هوای محیط زیست را داشته باشن با این اوضاع، ثانیا سبزه که هیچ، درخت کاج هم گره بزنن که از بین این همه بزرگوار و با اسامی و سلایق جورواجور که برای ثبت نام به اداره کل ورزش وجوانان مراجعه کرد اند (بنابر شنیده ها: استاد رضوانی، اله آبادی، حاتمی، عیدی وندی، نوروزی، رستم شیرازی، بکرانی، عابدی و...) شخصی جامع الشرایط و مورد وثوق انتخاب گردد که تکواندو اصفهان سرانجامی نیک یابد؛ که البته برخی تحرکات ازبعضی ها از چیز دیگری حکایت دارد...!

در پایان این حرف ها را هم شوخی بگیرید، اما جدی جدی برای همدیگه وسلامتی خدمت گزاران صدیق تکواندو و عاقبت بخیری همه مون، هنگام تحویل سال دعا کنید...

کافه تکواندو

۹۳/۱۲/۲۸
تکواندو

نظرات  (۱)

سلام خداقوت برای شما وآرزوی سالی خوب برای همه مردم باصفای ایران و شما این عکسه شبیه یکی نیست برامن خیلی آشناستا😒😏نکنه صاحب کافه تکواندو باشه آخه خیلیا دنبالتون میگردند مواظب خودتون باشی😜😜😜
پاسخ:
سال نوی شما هم مبارک. نخیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی