کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


ثبت نام ریاست هیأت

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ

کم کم مقدمات اعلان آمادگی واجدین شرایط ریاست هیأت تکواندو استان اصفهان صورت پذیرفت، و آندسته از افرادی که دارای شرایط عمومی و خصوصی احراز ریاست این هیأت بزرگ هستند میتوانند از شنبه 93/12/23 به مدت یکهفته با بهمراه داشتن مدارک اعلان شده در فرم ثبت نام به اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه و ثبت نام نمایند.

 آیین نامه هیات های ورزش استان ها
هیئت ورزشی تشکیلاتی است که به منظور فراهم نمودن زمینه مساعد در جهت گسترش رشته یا رشته های ورزشی مربوطه و ایجاد انگیزه و نیز جذب آحاد مردم به امر ورزش و کشف استعدادها و بالا بردن سطح مهارت های ورزشی بر اساس اصول و مبانی پیش بینی شده در اهداف وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ذیربط ایجاد می گردد، نماینده و جانشین فدراسیون ورزشی مربوطه در استان می باشد که فعالیت های مرتبط در سطح استان را با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان و با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه اجرا و نظارت می نماید.

 ترکیب مجمع :

1- رئیس فدراسیون به عنوان رئیس مجمع

2- مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان به عنوان نایب رئیس مجمع

3- رئیس یا سرپرست هیئت

4- نایب رئیس بانوان هیئت

5- دو نفر داور از میان داوران فعال رشته یا رشته های تحت پوشش هیئت (بالاترین رده داوری) ، در صورتیکه در رشته یا رشته های ورزشی مربوطه ، بانوان فعالیت داشته باشند ، یک نفر از داوران از میان بانوان انتخاب می شود.

6- دو نفر مربی از میان مربیان فعال رشته یا رشته های ورزشی تحت پوشش هیئت در صورتیکه در رشته یا رشته های ورزشی مربوطه بانوان فعالیت داشته باشند( بالاترین رده کمربندی) ، یک نفر مربیان از میان بانوان انتخاب می شود .

7- سه نفر از بهترین ورزشکاران رشته یا رشته های ورزشی تحت پوشش هیئت در صورتیکه در رشته یا رشته های ورزشی مربوطه بانوان فعالیت داشته باشند یک نفر از آن ها از میان بانوان انتخاب می شود .

8- دو نفر نماینده از باشگاه های استان

9- رئیس انجمن ذیربط آموزشگاه های استان به عنوان نماینده آموزش و پرورش استان

10- پنج نفر از رؤسای هیئت های شهرستان ها به انتخاب رؤسای هیئت های شهرستان های استان.

تبصره

1- تعداد اعضای مجمع عمومی هیئت در استان ها حداقل 17 و حداکثر 19 نفر می باشد.

 2- چگونگی انتخاب اعضای ردیف های 5 تا 8 این ماده بر اساس آئین نامه ای خواهد بود که از سوی وزارت ورزش و جوانان تهیه و پس از تصویب رئیس سازمان ابلاغ گردیده.

 3- دبیر هیئت به عنوان دبیر مجمع بدون حق رای در جلسه انجام وظیفه می نماید .


۹۳/۱۲/۲۰
تکواندو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی