کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


با استعفای رئیسی موافقت شد

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۴۰ ب.ظ

علیرضا صیاد دبیر فدراسیون تکواندو در گفتگویی اظهار داشت: آقای رئیسی چند روز گذشته ابتدا متن چهار صفحه‌ای را تحت عنوان استعفا برای فدراسیون فرستاد اما برداشت ما از این چهار صفحه به عنوان یک رنجنامه بود ولی با پیگیری و حمایت خودشان از بحث استعفا باعث شد که ایشان مجدداً مکاتبه ای را به صراحت در بحث استعفا به من اعلام کنند که این نامه نسبت به محتوا مورد پذیرش رییس فدراسیون و رئیس مجمع ، آقای فولادگر قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: نامه استعفا به اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ابلاغ شده است و چون معرفی سرپرست در حوزه اختیار اداره کل استان است ما امروز منتظر هستیم که فرد جدیدی را به عنوان سرپرست معرفی کنند و بعد فدراسیون ابلاغ سرپرست را صادر نماید.
صیاد دبیر فدراسیون تکواندو در ادامه گفت: آقای رئیسی از نیروهای بسیار خوب، پرتلاش و با انگیزه ما بودند و استعفا به دلیل مشکلات شخصی ایشان بوده است و شاید خودشان حساب کرده اند که دیگر امکان ادامه فعالیت برایشان نیست.
او در ادامه اظهار کرد: آقای رئیسی واقعا دیگر تمایلی نداشتند که در این کرسی کار کنند چرا و به چه دلیلی، دیگر باید ازخود ایشان پرسیده شود.
وی در مورد یکی از علت‌های استعفای رئیسی مبنی بر دو شغله بودن او گفت: اینکه ملاک ما برای استعفای ایشان دوشغله بودنش باشد اصلاً صحیح نیست چون این امر ممنوعیت قانونی دارد واگر چنین بود خود ما زودتر اقدام می‌کردیم.

۹۳/۱۰/۲۷
تکواندو

نظرات  (۳)

اینکه کی رفته مهم نیست یه روزی هممون رفتنی هستیم.مهم اینه که چه طوری رفته (خندان یا گریان) ستاد دلداری به......
چرا رفتی چرا رفتی ................................خداحافظ همین حالا 
ولی ابلاغ ایشون هنوز رویت نشده نه تو فدراسیون و نه جای دیگه ای چنددرصد احتمال برگشت هست.......................
پاسخ:
خداحافظ رییسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی