کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


صرفأ جهت اطلاع!

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

 

... و اینچنین شد که رئیسی رفت!

در گرماگرم طلوع خورشید پنجشنبه 25 دیماه خبرخداحافظی مصطفی رییسی، رییس هیأت تکواندو استان اصفهان اهالی ورزش خصوصأ تکواندوکاران را شگفت زده کرد. این شگفت زدگی اهالی تکواندو اصفهان زمانی به اوج خود رسید که مصطفی رییسی پس از رخصت گرفتن و خداحافظی بر این جمله  تاکید نمودند: « دوستان و نزدیکان مقتدر و دانا ! انتظارم این است که از این پس کما فی السابق تمام تلاش خود را در جهت رضای حق تعالی و توسعه ورزش علمی تکواندو قرار داده و نگذارید گوشهایتان گواه چیزهایی باشد که چشمانتان ندیده است. چرا که آنان که میفهمند عذاب میکشند و آنان که نمیفهمند عذاب میدهند..... و افراد معلوم الحال مغز کوچک و دهان بزرگ دارند و کلمات و گفتارشان که از دهان بیرون می آید ویترین شعور آنهاست شما را درگیر مسائل حاشیه ای ننماید.» 

همچنین وی در گفتگویی کوتاه به خبرگزاری ایمنا گفت: من فعلاً در این مورد پاسخگو نیستم و بعد از قبول یا رد استعفا از سوی فدراسیون و یا اداره کل ورزش و جوانان در مورد علت کناره گیری‌ام صحبت خواهم کرد.
 بله، رییسی که سالها پیش آمد وهمه میدانند که شکوه تکواندو اصفهان از دوران مسئولیت و مدیریت اوست، رفت ! اما چه شد که اینچنین شد؟ دوستان! سند زنده و شاهد تمام رخدادها اول خود رییسی سپس استاد رضوانی و جدیری و تعدادی از همکاران نزدیک او در هیأت استانند. این مقال جای تأیید و یا رد عملکرد فنی ریاست رییسی بر هیأت استان نیست! چرا که این چند سال اخیر نقاط قوت و ضعف بسیاری داشته اند و دوست و دشمن بر آن صحه میگذارند و انتقادها یا تشویق هایی هم داشته اند! بلکه صحبت از این است که چه شد که با این رنجنامه رفت؟!
 پرواضح است که امروزه از ابزارهای پرزور نااهلان برای سلطه بررغیب و در نتیجه خارج ساختن ایشان از میدان ، ابزارهای ارتباطی ، مارپیچ سکوت، حاشیه سازی  وبالاخره تهمت است . و به همین منظور است که بعضی ها از هر ابزار و محفلی برعلیه رییسی استفاده میکردند.اگر تعبیر جنگ نرم را باور داشته باشیم و درکی درست از حجم سرمایه گذاری بعضی به تعبیر رییسی «افراد معلوم الحال» نه دلسوز داشته باشیم و آن را ملاک قضاوت در مورد اهمیت بروز فتنه های مختلف قرار دهیم، معنای جملات پایانی نامه خداحافظی رییسی را درک خواهیم کرد. چرا که ایشان (افراد معلوم الحال)  با رفتار وقیهانه و بعضأ عوام فریبانه خود کاری کردند که علاوه بر نشان دادن چهره واقعی خود، هیأت نشینان آینده هم آنها را در تعابیر رییسی جستجو خواهند کرد.

وقتی که بعضی ها از هر 10 کلمه حرفشان 4 کلمه اش: فحاشی یا تهمت و افترا یا توهین است و فقط ژست دانایی وفیلسوف مآبانه به خود میگیرند! وقتی حرافی را با حرف خوب زدن و هجو گفتن را با خوب حرف زدن اشتباه گرفته اند! پس چه بهتر که رییسی و امثال رییسی بروند. رییسی عملکرد فنی اش این سالهای اخیرش خصوصأ امسال در برخی امور پستی و بلندی دتشت و قابل نقد بود! خود ایشان هم تأیید مینمایند! اما او هرآنچه بود شخصیتی بود که با آبروی دیگران بازی نکرد! اصلأ کلاس اجتماعی ایشان به برخی اعمال سخیف نمیخورد. اما استباهات تاکتیکی چندی هم داشت که از همان نقاط هم ضربه خورد! ضربه هایی که امروز اینگونه خداحافظی کرد.


اعتماد بیش از حد ایشان به برخی از مشاوران خود، اولین و بزرگترین نقطه ضعف ایشان بود! اعتماد ناصحیح به  بعضی مشاورین و کوتوله هایی که خود ایشان بزرگشان کرد! امروز را رقم زد! آقای رییسی درکنار بعضی از مشاورین اطرافیان ضعیفی هم داشت وبعضی از آنها هم با کم خردی ضربه زدند! اما این پروسه هجمه های وارده از هر طرف چیز دیگریست که خود ایشان، استاد رضوانی و جدیری بهتر واقفند. اما یادمان نرود که رییسی در مقابل انتقادها از عملکرد  فنی خود و تیم همکارانش کوتاه نیامد اما زمانی که ناجوانمردانه به ایشان تهمت ها و افترا ها زده شد دیگر تاب نیاورد؛ اما ایشان دم نزد که ای اهل افترا که خود را از هر بدی ها دور میدانید و دم از صداقت میزنید!

او دم نزد که من برای شما چه ها کردم و چه ها نکردم! دم نزد که من برای شما دان گرفتم! من آجر سالن شما را تأمین کردم! من کلاس شما را با اهداء تشک تجهیز کردم! من شما را به سفرهای خارجی فرستادم! من برخی رفتارهای ناپسندتان را ماله کشیدم و نگذاشتم با آبرویتان بازی شود! من نیامدم و آمار دهم که کدامتان احکام زرد و سبز و آبی را با چند فقره چک خریداری کردید بطوریکه تا نوادگان و نتیجه گانتان هم از دغدغه حکم کمربند معاف باشند، و هنوز هیچ  حکمی( بنا بر اطلاعات استخراج شده از سایت اطلاعات آمار فدراسیون) درخواست نکرده اید و غافل از اینکه تاریخ تولد نتیجه گانتان به تاریخ صدورحکم نخواهد خورد ! من نیامدم اسناد خطاهای مالی تان را در مکانها و موقعیت های مختلف رو کنم ! وقس علی هذا.....
 و بترسید از آن زمانی که پرده ها کنار روند آنگاه دیگر نمیتوانید سر بلند کنید چه برسد به اینکه در جشن رفتن رییسی بزغاله بکشید!! بترسیداز عقوبت خدا و تهمت هایتان که اینجا: خدا می بیند!
بله دوستان! رییسی رفت و خود رفت ! نه اینکه به ادعای بعضی ها ( ما بیرونش کردیم)!! در این فقره ، نه عملکرد فنی، بد نیست پای صحبتهای حق گرایان بنشینید. بد نیست از خود رییسی، رضوانی، جدیری، سعیدزاده، معینی، و .... و حتی علی دوستی حقایق پنهان را بپرسید تا مرعوب سخنان و ژست های بعضی ها نشوید.

  
در آخر یادمان باشد خداوند متعال در قرآن کریم نسخه ای را برای عموم مسلمین پیچیده است که عمل به محتوای آن همواره مسلمین را از گزند تسلط کفار و بیگانگان و عوام فریبان مصون می دارد و عزت مسلمین و در نتیجه سلطه ی آنان بر کفار و دگراندیشان را به ارمغان می اورد ( و لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا ) یعنی خداوند متعال برای سلطه کفار بر مسلمین هیچ راهی قرار نداده است و این مسلمین هستند که باید در تمام عرصه ها بالاتر از کفار باشند و هیچگاه احتیاجی به آنان نداشته باشند.

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی        تو بمان و دگران وای بحال دگران 

۹۳/۱۰/۲۶
تکواندو

نظرات  (۱)

اینجا ایرانه پس از رفتن همه احساساتی می شن ولی بهتر است به بعد دیگر مساله که عملکرد فنی است بیشتر توجه بشه و این که در طی 10 سال گذشته چند تا تیم در استان و کشور داشته ایم روند رشد خودمان را  با  استانهایی مثل مازندران و... ارزیابی کنیم. این که رفته، ای کاش برای بعدی اونایی که قراره تصمیم گیرنده باشند ملاک های  فنی و رشد و شتاب تکواندو را در نظر بگیرند ندانسته دچار لاحب علی بل لبغض معاویه نشن که نتایجش به بعضی کارها و چنین رفتن ها بینجامه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی