کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


توضیحات ثبت سایتی احکام زرد، سبز، آبی

دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ق.ظ


دوستان! در تاریخ شنبه 6دی 93 اطلاعیه ای بر روی خروجی سایت فدراسیون تکواندو قرار گرفت بدین مضمون: احتراما به استحضار می رساند باتوجه به مدت زمان تعیین شده تا آذرماه سال جاری برای بروز رسانی درج ارتقاء اطلاعات احکام صادره (احکام صادر شده دستی قبل از تاریخ 93/4/1) که در هنگام تحویل به هنرجویان در سیستم ثبت نشده بود،متاسفانه به علت عدم اطلاع رسانی به موقع در فرصت 9 ماهه و درخواست های مکرر بعضی از استانها در این خصوص آخرین مهلت تا آخر دی ماه سال جاری تمدید می شود... خدمت مربیان محترم عرض کنیم که: این اطلاعیه شامل افرادی میگردد که مربیان یا تکواندوکاران یکی از احکام زرد ، سبز یا آبی قدیم خود را درسایت اطلاعات-آمار فدراسیون ثبت کرده اند و اکنون قصد شرکت در آزمون رده بالاتر را دارند ولی ترتیب ثبت، رعایت نشده و ارتقاء کمربند صورت نپذیرفته؛ لذا می بایست ارتقاء احکام قبل را ثبت سایت نمایند.

مثال 1: آقای محمدی سال گذشته یا قبل تر حکم کمربند زردش در سایت اطلاعات آمار ثبت شده، اما حکم سبز و آبی اش ثبت نگردیده (ارتقاء ثبت نشده)حال قصد شرکت در آزمون کمربند قرمز را دارد ؛ ایشان باید از طریق هیآت استان تا پایان دیماه ابتدا ارتقاء کمربند و احکام سبز و آبی خود را ثبت نماید تا سایت ثبت نام کمربند  قرمز ایشان را بپذیرد. وگرنه باید برای کمربند سبز ثبت نام نموده و پس از طی زمان قانونی،جهت کمربند و ارتقاء آبی ثبت نام و باز هم پس از گذران زمان قانونی برای کمربند قرمز ثبت نام نماید.

مثال 2: خانم اسدی سال گذشته یا قبل تر حکم کمربند زردش در سایت اطلاعات آمار ثبت شده، اما حکم سبزش ثبت نگردیده (ارتقاء ثبت نشده) حال قصد شرکت در آزمون کمربند آبی را دارد ؛ ایشان باید از طریق هیآت استان ارتقاء کمربند و حکم سبز خود را ثبت نماید تا سایت ثبت نام کمربند و تقاضای صدور حکم  آبی ایشان را بپذیرد، وگرنه باید برای ارتقاء به کمربند سبز ثبت نام نموده و پس از طی زمان قانونی جهت آبی ثبت نام نماید.

این مهلت فقط تا پایان دیماه میباشد، و در غیر اینصورت احکام صادره به علت ثبت سایتی نبودن اعتبار نخواهند داشت.

توجه: اگر مربیان محترم احکام قدیم را اصلأ درسایت فدراسیون ثبت ننموده اند توجه داشته باشند لازم است در اولین فرصت و بهنگام حضور تکواندوکاران در باشگاه، نسبت به ثبت سایتی احکام و ارتقاء کمربند ایشان اقدام نموده و برای ایشان تشکیل کد اطلاعات-آمار دهند.

۹۳/۱۰/۰۸

نظرات  (۱)

۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۳:۵۷ سینا مختاری
چطورین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی