کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


 

مسابقات تکواندو استان با همکاری سازمان ورزشی شهرداری اصفهان به مناسبت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان از شنبه 25 آبان به مدت 5 روز در خانه تکواندو اصفهان آغاز شد. این رقابتها که در سه رده سنی خردسالان،نونهالان و نوجوانان دختر و نونهالان پسر هست تا روز سه شنبه 27 آبان پیگیری ادامه خواهد داشت. اما این مسابقات از نکات قابل تأملی هم برخورداره! نگاهی به بخشنامه مسابقات می اندازیم:  

1. سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان باهمکاری هیأت تکواندو استان اصفهان در نظر دارد یک دوره مسابقات استعدادیابی تیم های پایه شهرداری...

2. مسابقات رایگان وبدون هیچ وجه ورودی می باشد...
3. نفرات برتر جهت تشکیل تیم شهرداری برای حضور در لیگ استان انتخاب میگردند...

تمام این موارد قابل تأمل نیست؟!

4. ظاهرأ هزینه ها 50-50 هست،( بودجه هیات استان هم بنا بر شواهد وگفته مسوولین هیأت استان با کسری مواجهه!؟ ) پس اون 50% هزینه آیا فشاری مضاعف به هیأت نیست؟

5. در این میان نفع کلی رو شهرداری میبره! چون:( جهت تشکیل تیم شهرداری ) مسابقه برگزار شده!

6. سایت هیأت استان اعلان کرده در این چند روز  450 تکواندوکار به رقابت میپردازند! واقعأ عالیه؛ اما نکته قابل تأمل اینجاست که وقتی مسابقات رایگان، و حتی وسط هفته هم باشه، همه میاند ! در این دوره زمانه که هزینه های خانوار خانواده ها هم زیاده! و ورزش تکواندو هم ورزش گرانی داره میشه! با هزینه های خود باشگاهها و هزینه های سایتی و تجهیزات شخصی تکواندوکاران! همه اینها نشان میده که با اون 15 هزار تومان که الحمدلله کنسل شد چقدر به تکواندوکاران و خانواده هاشون فشار وارد شده و میشده، که برای یک مسابقه رایگان استان و حتی با هزینه کمتر شهرستان، این استقبال صورت میگیره! بگذریم!

همه اینها نکاتی اند که باید توجیه منطقی داشته باشند... انشاالله



 

۹۳/۰۸/۲۵
تکواندو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی