کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

کافه تکواندو

تکواندو اصفهان

اسلایدر

******** تکواندو اصفهان********
این وبلاگ به ورزش رزمی تکواندو، به ویژه این هنر رزمی در دیار اصفهان، نصف جهان زیبا می پردازد.

تقویم شمسی

حضرت نبی اکرم(ص) : شايسته است كه برخورد عاقل با نادان، مانند برخورد طبيب با بيمار باشد... طعم خوش چای داغ رو از دست ندین...! به موقعيّت فعلى خود مغرور نشويم...!


علیرضا نصر آزادانی با اشاره به حضورش در تورنمنت یونان و 10 امتیازی بودن این  رقابت ها گفت: امیدوارم من و سجاد مردانی بتوانیم امتیاز این دوره از مسابقات را برای رنکینگ المپیک کسب کنیم.

علیرضا نصر آزادانی که قرار است روز جمعه به همراه سجاد مردانی در تورنمنت یونان حضور یابد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات یونان به صورت آزاد برگزار می شود و ما در فرصتی که تیم ملی تکواندو اعزامی ندارد در این رقابت ها شرکت می کنیم.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر رده 17 یا 18 رنکینگ را داراست تصریح کرد: حضور در تورنمنت یونان می تواند به افزایش رنکینگ ما دربین رنکینگ المپیکی ها کمک کند زیرا برای حضور در المپیک باید جزو هشت نفر اول رنکینگ باشیم
وی بیان کرد: هم اکنون در اردوی تمرینات تیم ملی هستیم و در حدود 80 درصد آمادگی لازم به منظور حضور در تورنمنت یونان را کسب کرده ایم.
'علیرضا نصرآزادانی' این دوره از رقابت ها را بسیار دشوار ارزیابی کرد و گفت: همه تکواندوکاران جهان برای کسب امتیاز در این مسابقات شرکت می کنند که این امر رقابت را تنگاتنگ خواهد کرد.
این ملی پوش تکواندو اظهار کرد: برای حضور حتمی در رقابت ها المپیک حتی از کمترین امتیازات نیز نباید چشم پوشی کرد به همین دلیل با حمایت هیات تکواندو استان و یک اسپانسر اصفهانی به مسابقات اعزام می شویم و تمام تلاش خود را برای جبران این حمایت ها خواهیم کرد. و از هموطنان عزیز و هم استانی های خوبم درخواست دارم برامون دعا کنند..
علیرضا نصر آزادانی افزود: اگر اینگونه حمایت ها در استان نهادینه شود و به صورت گسترده صورت پذیرد می توان امید داشت که اصفهان در سال آینده در لیگ برتر تکواندو تیم داری کند و نیز شاهد ورود تکواندوکاران بیشتری در اردوهای آمادگی تیم ملی باشیم.
وی همچنین ادامه داد: رقابت های آزاد امارات در نیمه بهمن ماه، جام باشگاه های آسیا و جام فجر در اواخر بهمن ماه به میزبانی ایران، مسابقات آزاد هلند 25 و 26 اسفند امسال و قهرمانی جهان روسیه نیز در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم در تمام این تورنمنت ها و مسابقات که امتیاز المپیک را دارند شرکتی فعال داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، شرکت در تورنمنت فجیره امارات و تورنمنت هلند مهمترین مسابقات ملی پوشان تکواندو است که هنوز نفرات اعزامی به این رقابت ها مشخص نشده اند.
 یادآور میشویم تورنمنت بین المللی  یونان از روز جمعه 26 دی سال جاری به مدت سه روز برگزار می شود و 'علیرضا نصرآزادانی' و 'سجاد مردانی' با حمایت مالی زمردگشت اصفهان برای شرکت در این رقابت ها، ایران را به مقصد یونان ترک می کنند.
'نصیر فرازنده مهر' به عنوان مربی و 'مهران نصری نصرآبادی' بعنوان کمک مربی این دو هوگوپوش را همراهی خواهند کرد.

۹۳/۱۰/۲۴
تکواندو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی